Raipen lämäri
Luottopelaaja
Täytyy näköjään laittaa ostohousut jalkaan
Täytyy näköjään laittaa ostohousut jalkaan
Mikä on kaikkien hienointa huomata niin nykyään myös pikkumuksut kantavat kaupungilla värejä ylpeästi. Joskus ei ihan niinkään ollut vaikkakin kaupunkikuvassa Ipa on aina enemmän esillä ollutkin. Hienoa nähdä kuitenkin se että nämä uudet sukupolvet tunnustavat väriä.Elikäs tuttavani joka työskentelee Areenalla on sanonut tätä minulle heti Areenan aukeamisen jälkeen.
Ilveksen peleissä 80% ihmisistä on vetänyt jotain keltavihreää päällensä ja noin puolilla on Ilveksen pelipaitaa päällä.
Tapparan peleissä kuulemani mukaan määrät ovat aivan murto-osa verrattuna Ilvekseen.
Ja toinen huomio on nämä ostoskassit. Ilveksen peleissä näkyy kuulemma ihmisillä oikeesti yli kaksi kertaa enemmän Ilveskaupan kasseja kädesssä kuin Tapparan peleissä Tapparan kasseja.
Ja kyllähän sen on itsekkin huomannut jos vertaa aikaan Hakametsässä niin kyllä on lisääntynyt pelipaidat/hupparit/paidat hallilla aikas merkittävästi.
Tätä auttaa se, että Ilveksen tuotteet ovat todella hienoja ihan oikeesti.Mikä on kaikkien hienointa huomata niin nykyään myös pikkumuksut kantavat kaupungilla värejä ylpeästi. Joskus ei ihan niinkään ollut vaikkakin kaupunkikuvassa Ipa on aina enemmän esillä ollutkin. Hienoa nähdä kuitenkin se että nämä uudet sukupolvet tunnustavat väriä.
Niin siis vissiin tämä paitaJuuri viikonloppuna sain kehuja ulkopaikkakuntalaiselta ns. neutraalista collegepaidasta missä vanha logo, muuten harmaa paita. Kaikki ei välttämättä pidä siitä et olis hirveesti värejä jne niin myös tässä suhteessa onnistuttu hienosti!
Juuri kyseinen paita, sain vielä anopilta joululahjaks vaikka kannustaa ässiäNiin siis vissiin tämä paita
Seuraavaksi hankintalistalta löytyy harmaa huppari nykyisellä logolla.
katso liitettä 4155
Itse tykkään näistä harmaista collegepaidoista/huppareista erittäin paljon. Osuu omaan silmään niin hienosti, että tekisi mieli hommata kaikki 4 variaatiota!Juuri kyseinen paita, sain vielä anopilta joululahjaks vaikka kannustaa ässiä
No niin, tämä oli se viimeinen niitti.Elikäs tuttavani joka työskentelee Areenalla on sanonut tätä minulle heti Areenan aukeamisen jälkeen.
Ilveksen peleissä 80% ihmisistä on vetänyt jotain keltavihreää päällensä ja noin puolilla on Ilveksen pelipaitaa päällä.
Tapparan peleissä kuulemani mukaan määrät ovat aivan murto-osa verrattuna Ilvekseen.
Ja toinen huomio on nämä ostoskassit. Ilveksen peleissä näkyy kuulemma ihmisillä oikeesti yli kaksi kertaa enemmän Ilveskaupan kasseja kädesssä kuin Tapparan peleissä Tapparan kasseja.
Ja kyllähän sen on itsekkin huomannut jos vertaa aikaan Hakametsässä niin kyllä on lisääntynyt pelipaidat/hupparit/paidat hallilla aikas merkittävästi.
Multa kysyttii tosta töissä, että miks mulla on joku Peugeotin paita päällä..Niin siis vissiin tämä paita
Seuraavaksi hankintalistalta löytyy harmaa huppari nykyisellä logolla.
katso liitettä 4155
#94 Marek Langhamer, kauden 2022-2023 keltainen Game Worn -pelipaita.Joku huusi Langhammerin paidasta yli 10000€