Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Kallis on takki vaikka olisi kyllä hieno! Arveluttaa myös se koko, koska t-paidoissa ja huppareissa on aina pitänyt ottaa kokoa isompi. Niin päteisiköhän se myös takissa?
Baseball-takki:
Baseball-takki – Ilves-Kauppa – Viralliset kannattajatuotteet
kauppa.ilves.com
(Twitterissä jälleen jotain häikkää, joten linkki ei välttämättä toimi)
Mää aattelin olla tässä kohtaa kysymättä hallitukselta.On kyllä ihan hemmetin hieno. Oliskohan mulla varaa tohon…
Näytän sun viestiä kun mulla on uunituore takki ja tulee hallituksen välikysymys.Mää aattelin olla tässä kohtaa kysymättä hallitukselta.
Mä ajattelin laittaa koko perheen pariks viikoks hernekeittodieetille, jotta iskä saa tuon takin.Mää aattelin olla tässä kohtaa kysymättä hallitukselta.
Mietin samaa. Ei viittis ostaa 200 euron sikaa säkissä kausarin lisäks. Ihan niin hyvä rahatilanne ei vielä ole.Jaa a on kyllä sen verran hienoa kledjua nyt että kai se pitää ostoksille lähtiä. Onkoha näitä kaupalle tulossa nii pystyis tietää minkä kokosta hommata.
Tosi upea olis kyllä. Ei köyhällä taida olla varaa tohon.
Nyt sitten odotellaan Tapparan vastaiskua. Eivät he uskalla jäädä toimettomiksi.
Pakko vastata Ilveksen myyntiin ettei fanit närkästy.
Jep, voisivat vaan jättää nuo lasihassuttelut naapurille, ettei meidän yleisö ala näyttämään yhtä sirkukselta kuin mouhoilla.Ilveksen fanituote kehittely on kyllä älyttömän hyvää ei ole montaa hutia tullut kauppaan viime vuosien aikana.
Jep, voisivat vaan jättää nuo lasihassuttelut naapurille, ettei meidän yleisö ala näyttämään yhtä sirkukselta kuin mouhoilla.
Ilves vie rahat tavalla tai toisella