Kannattajatuotteet

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 410
Kattokaas kolopalloihmiset tuosta - vois alkaa meinaan hiukka jöpöttää, jos olis ite alan ihmisiä... :cool:

Screenshot_20240812_165813_Facebook.jpg
 

gentle

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
984
Kattokaas kolopalloihmiset tuosta - vois alkaa meinaan hiukka jöpöttää, jos olis ite alan ihmisiä... :cool:

katso liitettä 9667
Miksi näissä ei muuten usein mainita valmistajaa? Tässäkin sanotaan vain "erään maailman johtavan golf-valmistajan". Muutenkin vastaavaa usein nähnyt ja tietämättömälle nää kuulostaa usein että halutaan uskotella olevan parempia kuin ovat. Onko näissä jotain ettei valmistajat itse anna käyttää nimeään kustomoiduissa tuotteissa?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 410
Miksi näissä ei muuten usein mainita valmistajaa? Tässäkin sanotaan vain "erään maailman johtavan golf-valmistajan". Muutenkin vastaavaa usein nähnyt ja tietämättömälle nää kuulostaa usein että halutaan uskotella olevan parempia kuin ovat. Onko näissä jotain ettei valmistajat itse anna käyttää nimeään kustomoiduissa tuotteissa?
En tiedä, mutta veikkaan, että esim. kustomoinnin jos tekee ns. kolmas osapuoli, niin ainakin näin syntyy tietynlainen vastuuvapaus itse valmistajan suhteen täyteen tuotevastuuseen.

(EDIT: plus vielä, jos ajatellaan tilannetta, että "Addun" tuotetta kustomoidaan ihan päin Tappar...helvettiä, haluaako Addu mainittavan että on heidän tekeleensä? Jotenkin luulis, että näihin brändiarvoihin homma kulminoituu..)

Mutta kuten sanoin, en tiedä - kaupalta kysyvä varmasti saa vastauksen.
 
Viimeksi muokattu:

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Mikähän takki valmennustiimillä on päällä? Ilves-kaupasta en ainakaan löytynyt.
 

Liitteet

  • IMG_5705.jpeg
    IMG_5705.jpeg
    73,8 KB · kertaa luettu: 167

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Viimeksi muokattu:

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
Viimeksi muokattu:
Ylös