Kannattajatuotteet

Onko Ilves nykyään vähentänyt tarjontaa keltaisista ja vihreistä perusvaatteista? (T-paidat, hupparit jne), vai olenko ihan kujalla? Ihan kuin kaikki olisi nykyään jotain mustaa tai harmaata. Harmi jos näin on
En tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta näin varmaan käynyt. Vaikka ymmärrän harmituksen asiasta, on idean takana varmasti ajatus, että näitä vaatteita voisi käyttää myös arjessa. On huomattavasti helpompi asetututtaa jokin vaatekappale asuun kun se ei ole näissä väreissä, vaan hillitympi, juuri esim musta.

En tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta näin varmaan käynyt. Vaikka ymmärrän harmituksen asiasta, on idean takana varmasti ajatus, että näitä vaatteita voisi käyttää myös arjessa. On huomattavasti helpompi asetututtaa jokin vaatekappale asuun kun se ei ole näissä väreissä, vaan hillitympi, juuri esim musta.
Hyvä, että kannattajatuotteissa mennään tyylikkyys ja puettavuus edellä.

Toki sitä hieman ihmettelen, että seuran värien ulkopuolinen paletti on niin laaja. Esimerkiksi punainen särähtää omaan silmään.

Myös hieman enemmän saisi näkyä, että ollaan eurooppalainen ja monilajiseura. Sen ymmärrän, että erillisillä futis- ja kiekkopuolen tuotteilla pyritään isompaan myyntiin ja tuen kohdistamiseen, mutta kannattajatuotteessa ei tarvisi näkyä, että onko kyseessä jalkapallon tai jääkiekon tuote. Olisi mukava pitää vaatteita molemmissa peleissä, vaikka hieman isommalla hintalapulla

IMG_20250826_142530.jpg

Lööken jatko hel****n kova.
Paita, no ei niin kova. Oikeastaan ihan hel****n ruma.
Onko mouhojen graafikko pestattu Ilveksen listoille?

Jens olisi ansainnut kunnon tyylikkään tuotteen!

Enpä voisi olla enempää eri mieltä.

Tilaukseen meni!
Hyvä homma, ajatuksena mä oon näiden spessu tuotteiden takana silloin kun on sille aihe ja nyt on! Mun silmään näytti kuitenkin että mentiin siitä missä aita on matalin, nopee paintilla joku animaatio hessu mailan kanssa ja painoon.

Jos multa kysytään..ja multahan ei kysytä. Olisin tehnyt mustaan paitaan sydämen kohdalle pienen herran hymyilevästä naamasta siluetin ja kolmospaita-fontilla alle myös pienellä tekstin Lööke. Selkään ehkä sitten vain 29 tai ei mitään. Näillä.

katso liitettä 14975

Lööken jatko hel****n kova.
Paita, no ei niin kova. Oikeastaan ihan hel****n ruma.
Onko mouhojen graafikko pestattu Ilveksen listoille?

Jens olisi ansainnut kunnon tyylikkään tuotteen!
Poistakaa tää nyt vittu kaupasta.
Miksi Chat GBT on tehnyt meidän virallisen paidan.

Mitä vittua?

Viimeksi muokattu:
Kyllä paidassa mennään mauttoman rajan yli. ”Gävlen pukki” -paita oli hieno, olisi toisella paidalla voinut jatkaa samanlaista suuntaa. Löökestä on paljon kuvia, niin olisi voinut tehdä samaan suuntaan, mitä ”Kling klong” paidat olivat.

Lähtökohtaisesti oon sen puolella täysin, että tällaisessa tilanteessa tehdään erikoispaita. Vaikkakin ainoa sellainen minkä olen ostanut on Mesen kotiinpaluussa vuosien takaa. Mutta tää jatko on erikoispaidan ansainnut.
Mutta onko toi lääke sitten kuitenkaan sitä mitä se voisi olla? Eroaa aikalailla Ilveksen viime vuosien linjasta näissä, esimerkkinä juurikin Kling Klong.
Kauhistuin heti jonkin verran, kun tässä yllä pohdittiin AI:n hyödyntämistä tässä asiassa. Ei ollut nimittäin tullut mielenkään sellainen. Ei, ei ja ei jos asia niin on. Ja tämä edes mahdollisuus sellaiseen teki kyllä lääke-paidasta heti epähoukuttelevamman omaan silmään.

"Gävlen pukki" taitaa viitata siihen, että on ihme, jos Lööke jouluun asti pysyy kasassa.

Kyllä paidassa mennään mauttoman rajan yli. ”Gävlen pukki” -paita oli hieno, olisi toisella paidalla voinut jatkaa samanlaista suuntaa. Löökestä on paljon kuvia, niin olisi voinut tehdä samaan suuntaan, mitä ”Kling klong” paidat olivat.
Se Kling Klong paita on kyl lähinnä myötähäpeää aiheuttava. Toki tässä ihan hauska kaksimielisyys on. Itse kuitenkaan en osta tai edes käyttäisi kuin kotona näitä. Kaikki nämä pelipaita tyyliset t-paidat missä numero ja logo selässä menee samaan kastiin. Ovat tylsiä ja lapsellisia. Panumies paita on varmasti Ilves kaupan hienoin t-paita mitä on ollut myynnissä.

Liitteet

• Eg7bJ2NXYAAn-tW.jpg
    Eg7bJ2NXYAAn-tW.jpg
    132,3 KB · kertaa luettu: 115
Takaisin