Kannattajatuotteet

Nyt on kyllä kauniit tuotteet :D

1000015231.jpg

En tiedä olenko ainoa, mutta rupeevat olemaan aikamoisissa hinnoissa kannattajatuotteet. Näillä maailman hinnoilla pitänee pikku hiljaa ruveta miettimään sitä, että mihin kaupalla rahansa laittaa, vaikka Ilvestä haluaisikin mahdollisimman paljon tukea…

Onko muilla Jasekin hupparia/paitaa tilanneille tullut tilausvahvistusta perille? Eilen laitoin tilaukseen ja ei ole vieläkään tilausvahvistusta kuulunut.

Ennakkotilaus loppuu tänään, eikä tosiaan sunnuntaina saa ketään kaupalta kiinni. Onkohan siis tilaus mennyt perille vai täytyykö kokeilla tilata uudestaan.

Maksuvahvistus tuli heti ja maksu on kyllä katevarauksissa

Tilasin pari viikkoa sitten netistä Ilves takin eikä ole vieläkään kuulunut vaikka on heillä varastossa sitä. Valitsin noudon. Ihmeellisen kauan menee.

Oli kyllä tämä ja myös futispuolen pullo halvinta paskaa mitä voi olla. Joo, ei kannata mitään kalliimpaa tehdäkkään mutta jos nämä kausariin sisältyvät "lahjat" ovat tätä tasoa niin ainakin omasta puolesta voin sanoa että ei tulevaisuudessa tarvi kyllä mitään antaa. Laittaisivat nekin rahat mieluummin pelaajabudjettiin.
Otin mää tän mukin mieluummin, kuin sen karvareuhkan

Otin mää tän mukin mieluummin, kuin sen karvareuhkan
Kuten sanoin, halpaa paskaa. Myös se karvareuhka. Mutta joo, jos nyt valita pitää niin ennemmin tämä muki/termari. Pointti vaan oli se että itse en ainakaan kyllä tarvi mitään tällaista Temu-paskaa ja ennemmin nekin rahat siihen pelaajabudjettiin mikä menee tämän roskan teettämiseen.

Kuten sanoin, halpaa paskaa. Myös se karvareuhka. Mutta joo, jos nyt valita pitää niin ennemmin tämä muki/termari. Pointti vaan oli se että itse en ainakaan kyllä tarvi mitään tällaista Temu-paskaa ja ennemmin nekin rahat siihen pelaajabudjettiin mikä menee tämän roskan teettämiseen.
Luulen, että on niin halvasta paskasta kyse, ettei se lisäisi pelaajabudjettia juuri nimeksikään

Äkkiä kun jakelee jotain halpaa paskaa ja laittaa oman logonsa siihen niin random kuluttaja alkaa ajatella että Ilveksen tuotteet ovat laadutonta paskaa muutenkin. Ihmiset ovat aika varuillaan urheilubrändien kanssa ja ihan syystä, joten on aika vaarallinen yhdistelmä jakaa jotain rihkamapaskaa kannattajille samalla kun yrittää vakuutella esimerkiksi ihmisille (kenellä ei aiempaa kokemusta Ilves-kaupasta ole) että kyllä tämä 70e huppari on laadukasta tavaraa josta kannattaa maksaa.

Termosmuki olisi muuten ihan hyvä jos siinä olisi kierrettävä kansi. Ei tuota uskalla ottaa mihinkään reppuun mukaan, kun todennäköisesti kansi irtoaa ja juomat leviää ympäriinsä. Kotioloissa menee, mutta eipä sitä kotona edes tarvitse.

Tilasin pari viikkoa sitten netistä Ilves takin eikä ole vieläkään kuulunut vaikka on heillä varastossa sitä. Valitsin noudon. Ihmeellisen kauan menee.
Miköhän on Ilves kaupan vastausaika sähköpostissa? Olisi kiva saada takki vielä tälle vuoden ajalle.

Miköhän on Ilves kaupan vastausaika sähköpostissa? Olisi kiva saada takki vielä tälle vuoden ajalle.

Kumman kauan kestää. Jos noudat tuotteen itse kaupalta, niin ei tossa pitäs kestää. Mulla menny kaikki aina hyvin kaupan kanssa. Sait varmasti tilauksestas vahvistusmeilin? Siinä on puhelinnumero ja sähköposti. Kyllä sähköpostiin luulisi vastauksen tulevan noin vuorokaudessa. Puhelimella selviää heti.

Kumman kauan kestää. Jos noudat tuotteen itse kaupalta, niin ei tossa pitäs kestää. Mulla menny kaikki aina hyvin kaupan kanssa. Sait varmasti tilauksestas vahvistusmeilin? Siinä on puhelinnumero ja sähköposti. Kyllä sähköpostiin luulisi vastauksen tulevan noin vuorokaudessa. Puhelimella selviää heti.
Juu sain tilausvahvistuksen. Pitänee huomenna soitella tai perjantaina käydä paikanpäällä kyselemässä.

Takaisin