Sanoisin kyllä, että alkaa olla meiltäkin "hcultras" ihmisiltä pois, jos tää sama muovisuus leviää kaikkialle muuallekin katsomoon. Mennään samaan luokkaan pahvikypärien ja läpsyttimien kanssa, sitten seuraava aste onkin se, että katsomot on täynnä hassuja hattuja
Tämä on kyllä aika vaarallista puhetta, jos aletaan linjailemaan miten ja millain kunkin kannattajan tulisi kannattaa/pukeutua.
Eikö tässä nyt edelleen yhteisen asian puolesta mennä? Ei tarvitse ihmetellä miksi eri ketjuissa kannattajat (ei uskalla sanoa fanit) ja kannattajaryhmät (siis meidän omat) tappelee ja väittelee keskenään.
Tästä Ilveksen kylttihommasta on itse vaikea pahoittaa mieltä. Hallissa on näkynyt enenevissä määrin itse tehtyjä kylttejä ja jos Ipa näin helpottaa (nuorten) kannattajien tekemisen tuskaa, niin hieno juttu. Käsittääkseni hallilla on ollut myös näitä kannatuskylttien teko pisteitä aiemmin, mutta voi olla niidenkin ylläpito/areenan vähäiset tilat isolla yleisöllä on vaikuttanut siihen, että näitä on otettu myyntiin.
Itse tykkään kovasti, että Ipa on panostanut fanituotteiden laatuun ja tyyliin. Niitä kehtaa pitää paikassa kuin paikassa. Tyklään myös siitä, että kauden aikana on nähty nyt keväällä ja jossain teemaotteluissa myös tuotteita, jotka ovat olleet aiheuttamassa positiivista karnevaalitunnelmaa.
Kerran tässä vaan eletään, väriä katsomoon!