Mr. Torrance
Vakiokokoonpanossa
Itellä kaksi lasta 2- ja 3 vuotiaat, ja en ollut kuullutkaan. Noh Ilvesfoorumilla sivistyy muustakin kun kiekosta!!
Viimeksi muokattu:
En minäkään. Täältä oppii enemmän kuin vauva.fi palstalta.Itellä kaksi lasta 2- ja 3 vuotiaat, ja en ollut kuullutkaan. Noh Ilves foorumilla sivistyy muustakin kun kiekosta!!
Siihen ei paljoa vaadita kylläEn minäkään. Täältä oppii enemmän kuin vauva.fi palstalta.
Juurikin siihen. Ajattelin, että Googlaat asian.Kun mulle ei vastattu, niin ymmärsinkö oikein. Tämä Sad-Beige ilmeisesti liittyy johonkin värimaailmaan kotona ja lasten vaatteissa tms jotta näyttää somekuvissa hyvälle?
Joo, olen joskus ihmetellytkin kyseistä värimaailmaa ja miksi se on kaikilla. Se näyttää aika tylsälleJuurikin siihen. Ajattelin, että Googlaat asian.
Tietenkään missään yhdessä tai edes kahdessa vaatteessa ei ole mitään pahaa
@yellowgreen kirjoitti hyvin asiasta myös.
Kaikki tykkää vähän erilaisesta. Jotkut tykkää beigestä. Jotkut mustasta.Joo, olen joskus ihmetellytkin kyseistä värimaailmaa ja miksi se on kaikilla. Se näyttää aika tylsälle
Epäilemättäkin, lapsen kasvatukseen onneksi vaikuttaa moni muukin asia kun värimaailma ympärillä. Mutta en tosiaan tiennyt, että tästä on tehty jonkun niminen ”trendi” olen vaan henkilökohtaisella tasolla ihmetellyt yleisen tylsää ja samaa värimaailmaa kaikillaKaikki tykkää vähän erilaisesta. Jotkut tykkää beigestä. Jotkut mustasta.
Tämäkin ilmiö on varmasti somen tuottama ja sittemmin myös saanut kritiikkiä vähän turhistakin ajoittain. Lapsen kehitys ja luovuus ei kärsi vaikka ois puettu yhteen väriin ja iso osa ympäristöstä olisi vain yhtä väriä. Kunhan virikkeissä on monenlaista väriä ja materiaalia. Tästä on nyt tullut myös rztällainen sad beige mom- syyttelykorttikin, että näillä tietyntyyppisillä materiaaleilla äidit luo surullisia lapsia, vaikka väitän, että kodin värit on aika pieni vaikuttaja siihen. Jos lapsen elämässä on pielessä seinien ja kalusteiden värit, eletään aika pienten ongelmien äärellä, mikä ei valitettavasti ole koko maan tai maailman tilanne. Vähän samaa vanhemmuuden jatkuvaa arvostelua kuin vaikka ura/kotihoito, imetys/pulloruokinta jne.
Tiivistettynä: pahimmillaan ilmiö voi olla lapsen luovuutta/kehitystä hidastava, mutta yleisesti harmiton mieltymys, josta on helppo arvostella.
Olis viimeinkin Ipa-olut mitä itekin pystys juomaanMä VAADIN, että tällänen tulee myytäväksi ( Ilves-logolla luonnollisesti ), jos voitetaan mestaruus
x.com
x.com
Mä laitoin yv, kun mulla on ehkä kuvauksen mukanen ylimääräsenä.Edelleen odottelen keltavihreä-raidallista kaulaliinaa, joko ilman seuratunnuksia tai pienillä sellaisilla. Jalkapallopuolella tällainen oli, mutta eipä ole enää.
Aiempi hukkui ja vaellan edelleen surun laaksossa.