Kasper Björkqvist

Screenshot_20250415-145856~2.png

Annan nyt rehellistä palautetta ennen kuin harmittaa seuraavan pelin tulos. Pakko nostaa hattua, että on kyllä tämä kaveri todella nostanut tasoa, kun on alkanut kunnon pelit. Näkyvä lähes aina kentällä ollessaan ja toisin kuin syksymmällä, niin tällä kertaa hyvässä mielessä. Minun puolesta saa neppailla koko runkkarin, jos pelaa tällaista poffi-kiekkoa.

Pelimies.

Mitäs mieltä me ollaan Kapen jatkosta? Runkosarja nyt oli aika väsynyttä paskaa, mutta oli siellä niitä loukkejakin. Itseasiassa runkosarjan ylivoimaisesti parhaat hetket oli, kun hyvin (odotuksiin nähden) tuurasi sentterin paikkaa pahimmassa pulassa.

Playoffeissa nähtiin sitten pitkään sitä parasta Kappea ja olin erittäin tyytyväinen. Vikoissa Kalpa peleissä mun mielestä näky vähän turhan paljon kentällä tasakentällisin, kun olisi toivonut vähän kädellisimpiä kavereita.

Mun mielestä nelosen laidassa menee erinomaisesti jollain max 12 minuutin peliajalla. Toki siihen roolin nähdeen on helppo cv:tä katsomalla arvioida olevan melko hintava. Mutta, se on Tillun ongelma.

Yksi syy myös miksi olen Kapen pitämiseen ihan tyytyväinen on. Täytyy muistaa, että me päästään Väiskin ja Könön riippakivi sopimuksista eroon. Koko kolmikon jatkaessa silmät vuotaisi verta, mutta Kappe yksin menee ihan ok.

Viimeksi muokattu:
Mitäs mieltä me ollaan Kapen jatkosta? Runkosarja nyt oli aika väsynyttä paskaa, mutta oli siellä niitä loukkejakin. Itseasiassa runkosarjan ylivoimaisesti parhaat hetket oli, kun hyvin (odotuksiin nähden) tuurasi sentterin paikkaa pahimmassa pulassa.

Playoffeissa nähtiin sitten pitkään sitä parasta Kappea ja olin erittäin tyytyväinen. Vikoissa Kalpa peleissä mun mielestä näky vähän turhan paljon kentällä tasakentällisin, kun olisi toivonut vähän kädellisimpiä kavereita.

Mun mielestä nelosen laidassa menee erinomaisesti jollain max 12 minuutin peliajalla. Toki siihen roolin nähdeen on varmasti tosi kallis, mutta se on sitten Tillun ongelma.

Yksi syy myös miksi olen Kapen pitämiseen ihan tyytyväinen on. Täytyy muistaa, että me päästään Väiskin ja Könön riippakivi sopimuksista eroon. Koko kolmikon jatkaessa silmät vuotaisi verta, mutta Kappe yksin menee ihan ok.
Ihan hyvä et jatkaa, ei vaihdu liikaa ja osaa pelata omaa rooliaan

Minustakin menee neloskentässä, keväällä oli jo nähtävissä hyvää energisyyttä. Samaa vain ensi syksynä, kunhan tosiaan pysyisi kasassa. Nyt tuntui että ne pelit mitä pelasi niin aina välillä putosi pois.

Eikö hallitarinat kerro että on fysiikaltaan erittäin hyvässä kunnossa? Luulisi siis pärjäävän hyvin liikkuvassa pelitavassa.

CHLää varten tarvitaan pelaajia niin kyllä Kappe siellä menee.

Ja, kun kuitenkin näitä nelosen grindereitä tarvitaan. Niin on nyt yksi omasta takaa ja ei tarvi hankkia liikaa muualta. Jatkuvuutta.

Kyllähän Kappella mahdollisuus parempaan ehdottomasti. Loukit tekinkaudesta liian vaikean. Pleijareissa näytti taistelijan ilmeensä.

Lisänä tuo kyllä positiivisella asenteellaan koppiin voimaa. 4:ssa ehdottomasti käyttöä.

Ihmettelin hankintaa jo alkuun, runkosarjassa oli vaikeaa mutta kyllä pudotuspeleissä nähtiin hyvää tekemistä. Varmaan loukitkin kauden aikana vaikutti. Nelosketjun rooli varmasti kelpaa niin sinne menee erinomaisesti.

Ilves on muutenkin siinä tilanteessa että junnuista on syöttö aika heikkoa (nyt toki Kos, Laurell kärkyllä), joten tämä alakenttien massa täytyy hankkia aina muualta niin jos tämä nyt purettaisiin niin sitten täytyisi hommata uusi ”björkqvist” taas jostain tilalle ja arpoa että kuinka lähtee kulkemaan.

Minustakin menee neloskentässä, keväällä oli jo nähtävissä hyvää energisyyttä. Samaa vain ensi syksynä, kunhan tosiaan pysyisi kasassa. Nyt tuntui että ne pelit mitä pelasi niin aina välillä putosi pois.

Eikö hallitarinat kerro että on fysiikaltaan erittäin hyvässä kunnossa? Luulisi siis pärjäävän hyvin liikkuvassa pelitavassa.
Fysiikka on ihan timanttista. Siihen nähden kärsii yllättävän paljon loukeista, vaikka en niiden kaikkien taustoja tiedäkään.

Muuten voisi sanoa täydeksi ohihankinnaksi mutta play-offeilla pelasti paljon. Mutta ensi kaudelle sen ei pitäisi enää riittää. Nyt olisi tällä tuhannen taalan paikka ottaa se isompi rooli tässä joukkueessa ja päästä uralla eteenpäin vielä kun hyviä pelivuosia on jäljellä. Toivottavasti Hölö saisi motivoitua niin että treenaa kesällä niin että haluaa ottaa sen ison roolin joukkueessa vai tyytyykö vain peesailemaan neloskentässä. Ei sen pitäisi tuon profiilin pelaajalle riittää.

Iso huoli on toki siitä että turhan lasinen ja loukkiherkkä on tässä kyseessä.

Fysiikka on ihan timanttista. Siihen nähden kärsii yllättävän paljon loukeista, vaikka en niiden kaikkien taustoja tiedäkään.
Joku siitä totesi että kannattaisi jättää niitä punttien kolisteluja vähemmälle kun kerta ennätykset ja voimatasot ovat jo kiekkoilijalle enemmänkin kuin riittävällä tasolla.

Joku siitä totesi että kannattaisi jättää niitä punttien kolisteluja vähemmälle kun kerta ennätykset ja voimatasot ovat jo kiekkoilijalle enemmänkin kuin riittävällä tasolla.
Tuntuu, että Björkqvist on tehnyt sen valinnan, että ottaa mieluummin lihakset ja 4 ketjun roolin. Kuin vähän kevyempi massa ja kärkiketjut.

Itseasiassa runkosarjan ylivoimaisesti parhaat hetket oli, kun hyvin (odotuksiin nähden) tuurasi sentterin paikkaa pahimmassa pulassa.

Joo, tuli kyllä kahden kuukauden sivussa olemisen jälkeen aivan erinäköisellä ilmeellä peleille ja ajoi suoraviivaisemmin maalille verrattuna alkukauteen. Herättää tietysti kysymyksiä myös alkukauden terveystilanteen suhteen.

Jaan saman näkemyksen monien muiden kanssa, että alaketjujen rotaatiopelaajista Kappe tuo eniten lisäarvoa nimenomaan Hölön joukkueeseen. Toivottavasti pysyisi vaan kasassa.

Joo, tuli kyllä kahden kuukauden sivussa olemisen jälkeen aivan erinäköisellä ilmeellä peleille ja ajoi suoraviivaisemmin maalille verrattuna alkukauteen. Herättää tietysti kysymyksiä myös alkukauden terveystilanteen suhteen.

Jaan saman näkemyksen monien muiden kanssa, että alaketjujen rotaatiopelaajista Kappe tuo eniten lisäarvoa nimenomaan Hölön joukkueeseen. Toivottavasti pysyisi vaan kasassa.
Joo kyllä aivan ehdottomasti neloskentän rooliin kolmikosta Väisä/Könö/Kappe mieluiten Kappe. Käyttää eniten fyysisyyttä ja ajaa maalille.

Kappehan oli siinä alussakin poissa hetken ja sitten vähän myöhemmin tuli pidempää poissaoloa. Taisi olla niin, että vasta keväällä oli ekan kerran kunnossa.

Toivottavasti ei eilen tullut mitään pitkäkestoisempaa vammaa, kun loukkaantui kesken pelin, jotta on sitten iskussa syksyllä.

Joo kyllä aivan ehdottomasti neloskentän rooliin kolmikosta Väisä/Könö/Kappe mieluiten Kappe. Käyttää eniten fyysisyyttä ja ajaa maalille.

Kappehan oli siinä alussakin poissa hetken ja sitten vähän myöhemmin tuli pidempää poissaoloa. Taisi olla niin, että vasta keväällä oli ekan kerran kunnossa.
Ei ole ollut koko kautena terveenä..

Takaisin