Katutaide

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
iraq-eod.jpg

Kaupungin remppamies varustuksessaan. Kesätyöntekijöitä ei voi tähän duuniin laittaa, jotteivat vaan vahingossa itse altistu sinipunaisien tarrojen vaikutukselle.
Hazmat-puvun sinne ennemmin tarvii.

Liitteet

• images (4).jpeg
    images (4).jpeg
    11,2 KB · kertaa luettu: 123

IhanJuniori

Junioripelaaja
Nyt jonkun täytyy kyllä tulla kertomaan mulle, että kuka pahoittaa mielensä tästä?
IMG-20240727-WA0005.jpg

Mun vaimo joka ei TODELLAKAAN ole mikään aktiivinen urheilun seuraaja, mutta on henkeen ja vereen Ilves nauroi tälle kuvalle noin 10 minuuttia vedet silmissä ja kun sai vedettyä happea niin kysyin hyvin hämmentyneen näköisenä "Miksi ne Tapparan tarrat on oikeesti niin huonosti tehty" :D

Mää en tiedä kuka tämän desingin on tehnyt, mutta jos se henkilö täältä löytyy, tai joltain näitä tarrois niin laita mulle yksityisviestiä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Menis itte poistaan jos noin harmittaa :D
Ja nehän menee. Huvittaa kun näkee kuinka joitain tarroja on "raadeltu" irti tolpista, siis näyttää oikeasti niinkuin karhu tai joku muu eläin olisi niitä irti raapinut ja sitten sitä silppua on maa täynnä ja tolppa tms. naarmuilla. :D

Supin tukit

Luottopelaaja
Ja nehän menee. Huvittaa kun näkee kuinka joitain tarroja on "raadeltu" irti tolpista, siis näyttää oikeasti niinkuin karhu tai joku muu eläin olisi niitä irti raapinut ja sitten sitä silppua on maa täynnä ja tolppa tms. naarmuilla. :D
Muutenkin naurattaa kun ensin valitetaan kuinka "rumat tarrat" pilaa kaupungin katukuvan, ja sitten lähdetään apinanraivolla raapimaan niitä irti. Siis nimenomaan silloinhan niistä tulee helvetin rumia kun ne raavitaan tunnistamattomaan kuosiin ja kaikista kaupungin lamppupylväistä roikkuu tarranriekaleita.

Jos ne komiat keltavihreät tarrat aiheuttaa niin vahvoja alemmuudentuntemuksia ettei niitä kehtaa siinä harmaassa lyhtypylväässä katsella, niin peittäisivät sitten omilla tarroillaan. Olisi kiva jos tuossa(kin) skenessä saataisiin välillä vastusta. Mutta kun ei, keskitytään vaan meidän toiminnasta valittamiseen.

No, mouhot tekee mouhojuttuja...

• Tykkää
Reactions: Pok

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Niin kauan kun Olkahisista löytyy se järjettömän huonosti sinioranssilla päällemaalattu eikun siis päällesotkettu sähkökaappi ja tienviitta, niin ei Mouhokannattajilla ole mitään varaa arvostella muita.

kötöstys

Vakiokokoonpanossa
Niin kauan kun Olkahisista löytyy se järjettömän huonosti sinioranssilla päällemaalattu eikun siis päällesotkettu sähkökaappi ja tienviitta, niin ei Mouhokannattajilla ole mitään varaa arvostella muita.
Huhun mukaan tulivat tuota maalaamaan Muroleen kautta koska ajopeleillään ei sovi Rantatunneliin mennä.