Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, talous jää joka tapauksessa plussallle.
Tämä on tämä iän ikuinen Ilves fanin toive. Vielä kun lisätään loppuun lause "Ensi kaudella on sitten varaa kunnon vahvistuksiin!" Lukkoa vastaan lähdetään kesälomille 4-0 ja Jalo antaa kaudelle arvosanaksi 8+ ja ensi kausi on meidän kausi!
Tämä on tämä iän ikuinen Ilves fanin toive. Vielä kun lisätään loppuun lause "Ensi kaudella on sitten varaa kunnon vahvistuksiin!" Lukkoa vastaan lähdetään kesälomille 4-0 ja Jalo antaa kaudelle arvosanaksi 8+ ja ensi kausi on meidän kausi!
Jostain pitäisi nyt pystyä ammentamaan, ja napata se nelospaikka, niin olisi ohuet saumat CHL:n ja loppusijoituksissa tsäänssit neljän joukkoon.
Minun kirjoissani CHL:ään joudutaan eikä päästä. Tuo huumorisarja syö vaan energiaa ja aiheuttaa loukkaantumisia. Talouspuolellakin saadaan luultavasti korkeintaan kulut peitettyä jos ei mennä pudotuspeleissä pitkälle.
Itse en kyllä ymmärrä tätä vieläkin jatkuvaa CHL:n sättimistä. Pääsääntösesti katsomani CHL pelit on ollut viihdyttäviä ja tasokkaampia kun perus keskiviikon liigamatsi. Euroopan kestomenestyjät Frölunda, Djurgården, Bern, Zurich, Davos, Mountfieldi, Trinec, Sparta Praha, jne. on kaikki tuttuja mielenkiintosia joukkueita jossa on monesti tuttuja pelaajia. Tää nyky CHL vaikuttaa muutenkin olevan kestävämmällä pohjalla kun aikasemmat viritykset. Se on vaan on kylmä fakta että Eurooppalainen jääkiekko tarvitsee CHL:ää jos ei haluta jäädä KHL:n ja änärin kasvattaja liigoiksi.Minun kirjoissani CHL:ään joudutaan eikä päästä. Tuo huumorisarja syö vaan energiaa ja aiheuttaa loukkaantumisia. Talouspuolellakin saadaan luultavasti korkeintaan kulut peitettyä jos ei mennä pudotuspeleissä pitkälle.
Minun kirjoissani CHL:ään joudutaan eikä päästä.
Oma tietämykseni ei riitä ymmärtämään miksi joukkueen hyökkäyspeli on vajonnut siihen mitä se nyt on. Tulee mieleen että vastustajat on scoutannut jotain oleellista ja löytänyt siihen lääkkeet ja Myrrältä on loppunut kyky reagoida siihen.
Joukkueessa on aivan liikaa alisuorittajia. Puhtaat paperit voi antaa vain Dostalille, Peltolalle ja Suomelle.
Ihan asiaa,mutta mielestäni edellä mainittujen lisäksi myös Jarkko Parikka suorittaa illasta toiseen korkealla tasolla.