Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo lauantain HPK-Ilves tyhjässä hallissa on sitten se kauden tärkein peli,sillä siinä ratkeaa pelaako Ilves ensi kaudella CHL:ää vai meneekö joulun jälkeen väsyttämään itsensä Spengler Cupiin.Muuta kaudesta ei ole valitettavasti mahdollista saada käteen.
Playoffeja nimittäin tuskin tullaan pelaamaan
Itse lähtisin täysin b miehistöllä matkaan. Myöskin Suomi poppareilla. Mun mielestä järkevämpää varmistaa ettei tule loukkeja. Tommosessa täysin merkityksettömässä pelissä voi tulla helpommin loukkeja ku fokus ei ole parhaimmillaan, ku ei ole minkäänlaista panosta toisella ja toisella on.Näyttää kylläkin siltä, että tuolla pelillä ei ole muuta panosta Ipalla kuin Suomen pistepörssin voitto.
Miten tuo 3. Ilvekseen liittyy?On siinä se, että jos kausi loppuu LA ja olet 3. voit saada mitalin![]()
Lauantain peli näyttää tosiaankin olevan Ilvekselle suhteellisen merkityksetön, mutta Kerholle tärkeä. Lepuuttaisin itse koko ykkösnyrkkiä, koska Danforthin pistepottikin tuntuu olevan tämän päivän (väkisin kehitetyn syöttöpinnakin kautta) jo liian kaukana Eemelille.