Kaukofani
Luottopelaaja
Höntsää pelaa niin kuin Kalpa sarjakin…Ei kai nyt vielä aleta jäillä reenaamaan?
Höntsää pelaa niin kuin Kalpa sarjakin…Ei kai nyt vielä aleta jäillä reenaamaan?
On se varmaan hienoo tulla hallille alottelemaan uutta kautta meidän kauan olleiden pelaajien Suomi, Parikka, Mänty ja ketä muita, kun edellinen päättyi kun kanan lento.Höntsää pelaa niin kuin Kalpa sarjakin…
No, ehkä ei voiteta ens kaudella runkosarjassa 5/6, mutta se tuskin johtuisi mistään povareista. Kyllä Hölö saa ensi kauteen paremmat työkalut kuin tähän päättyneeseen, siitä olen satavarma jo tässä vaiheessa. Todellakin toivon lopultakin sitä paikallissarjaa.Niemelä on tukevasti Röönborin povarissa.. pitää toivoo et pleijareissa ei kohdata.
Tulevalla kaudella pitää kannattajien ostata pitää puheistaan pois parit jo vakiintuneet hekumoinnit: hiiteen ne paikallisfinaaleista unelmoinnit ja game sevenin ylistykset. Nuo ovat olleet aivan yhtä noloja kuin vitsiksi osoittautunut last dance -hypetyskin oli.
Menestyä voi ja saa kohtaamatta paikallisvastustajaa, mestaruudenkin voi ja saa voittaa, vaikka paikallisvastustaja tippuisi aiemmilla kierroksilla jo pois. Sarjan ja mestaruuden voi ja saa voittaa 4-0, 4-1 tai 4-2 ja se olisi hienoa, omien raastavia tappioita ja kannattajien sydänkohtauksia vain vähemmän. Vastustaja finaalissa voi ja saa olla vaikka Jukurit, pääasia on oma tekeminen, matka kohti finaalia, eikä se, mikä muu porukka siellä finaalissa on, saati että sille annettaisiin myös 3 voittoa ihan vain siksi, että saadaan se hehkutettu game seven.
Kaks piippunen juttu…etenkin jos häviää…mut jos voittais kaikki patoutumat pääsis purkaan ja porkkanat painuis maan alle…saattais nitrojen kulutus olla melkoinen…En usko, että kovin moni meistä kannattajista edes haluaisi paikallisfinaaleja. Itse ainakin kammoksun niitä. Ennemmin kohtaisin finaaleissa minkä tahansa muun Liiga-seuran kuin Tapun.
Luulen, että tuo hehkutus tulee enemmän ulkopuolelta.
En usko, että kovin moni meistä kannattajista edes haluaisi paikallisfinaaleja. Itse ainakin kammoksun niitä. Ennemmin kohtaisin finaaleissa minkä tahansa muun Liiga-seuran kuin Tapun.
Ilves ja Tappara ovat kohdanneet finaaleissa vuonna 1958 ja Ilves voitti mestaruuden voitoin 2-1
Juu ei näitä enää. Tehdään ne ISOT hankinnat ennen kauden alkua, ja sitten kauden aikana haetaan täsmälääkitystä vain akuutteihin vaivoihin (loukkaantumisten myötä yms.). Jos ei Tillu tätä pysty suorittamaan, voi alkaa seuraavaksi etsiä uutta UTJ:tä itsensä paikalle.Isot hankinnat kauden aikana vaikuttavat toki sitten odotuksiin.
Juu ei näitä enää. Tehdään ne ISOT hankinnat ennen kauden alkua, ja sitten kauden aikana haetaan täsmälääkitystä vain akuutteihin vaivoihin (loukkaantumisten myötä yms.). Jos ei Tillu tätä pysty suorittamaan, voi alkaa seuraavaksi etsiä uutta UTJ:tä itsensä paikalle.
Ps. Tartuin nyt vain tähän kohtaan tekstissäsi, jossa oli paljon asiaa joista samaa mieltä.
Todella toivon että laitat näitä hyviä ehdotuksia ja ideoita toimistolle muutenkin. Esim. Perhekatsomo oli loistava idea. Sulta näitä tulee sen kaiken muun sekoilun lisäks niin nää meinaa jäädä vähemmälle huomiolle.Itse huutelin joukkuetta lähemmäs kannattajia niin siihen huutelun sijaan ehdotusta.
Miten olisi joku kickoff tyylinen kauden startti Tammelan stadionilla. Joku yleinen esittely joukkueesta sit pari pistettä, nimmarin jakoa, uusia fanituotteita ja vaikka loppuun leikkimielinen pallopeli joukkue vastaan fanit (ennakkoilmoittautumisella).
Lapset vois vaikka vetää pilkkuja Karhul(i)le, Malekille tms.
Vois olla myös standi josta ostaa kausari enskaudeksi hyvällä rapatsulla.
Saatais jotenkin posi startti ja virtaa taas porukkaan.
(Lisätiedot ideoineen ja tarkempi aikataulutus toimiston väelle yv:llä allekirjoittaneelta saatavialla)
No olishan se nyt viimeisenpäälle komiaa jos olisi paikallisfinaali! Ite oon sitä vesi kielellä nyt kaksi kautta odottanut, mutta itse on sössitty molemmat mahdollisuudet.En usko, että kovin moni meistä kannattajista edes haluaisi paikallisfinaaleja. Itse ainakin kammoksun niitä. Ennemmin kohtaisin finaaleissa minkä tahansa muun Liiga-seuran kuin Tapun.
Se olisi kaikista hienoin tapa vaihtaa valta tampereella pysyvästi.En usko, että kovin moni meistä kannattajista edes haluaisi paikallisfinaaleja. Itse ainakin kammoksun niitä. Ennemmin kohtaisin finaaleissa minkä tahansa muun Liiga-seuran kuin Tapun.
Lisää kyllä mun mielenkiintoa varsinkin CHL-peleihin.Tampere-Cup pelataan Hakametsässä. Tapu myös pelaa CHL ottelut Hakametsässä, joten luulen että myös meidän pelit on siellä.
Saisipa syyn käydä katsomassa noita norjalaisjoukkueitakin. Toki Areenassakin tulee mentyä, mutta tässä tapauksessa ei tarvitsisi mennä edes vastentahtoisesti.Tappara palaa Hakametsään: hallissa pelataan CHL:ää
Tappara pelaa Hakametsässä CHL:ää. Myös Tampere Cup viedään sinne.www.aamulehti.fi
Laitetaan tänne kun en keksinyt parempaa ketjua kun tämä koskee myös osittain Ilvestä.
Tampere-Cup pelataan Hakametsässä. Tapu myös pelaa CHL ottelut Hakametsässä, joten luulen että myös meidän pelit on siellä.