Kausiketju 2024-2025 - Hymyllä kohti kannujahtia

Rantsukoff

Luottopelaaja
Pakko jatkaa hieman tänne omia mietelmiä.

Ilveksen pelissä näkyy todella vahvasti Niemelän ajatus jääkiekosta. Varsinkin omista Ilves yrittää lähteä todella pitkään syöttämällä ja pelaajat ovat todella lähellä toisiaan. Ilves ei juurikaan pelaa pystyyn lähtevälle hyökkääjälle, vaan pyrkii jatkuvasti ylittämään keskialuetta rintamana. Tästä nähtiin tänään useita hienoja esimerkkejä kun omista kiekoteltiin hienosti paineen alta pois.

Lueskelin myös jatkoajan Pelsupalstaa, ja siellä nimenomaan alkukaudesta oli hankaluuksia viime kaudesta saada lyhytsyöttöpeliä toimimaan. Eli samalla tavalla kipuiltiin kuin nyt Ilveksessä. Lopputuloshan tuolla oli erinomainen.
Tätä lähes kaikki joukkueet puolustavat pois korkealla karvauksella. Helppo ottaa pois jos ei haukea ole.

Viimeksi muokattu:

rakitic

Luottopelaaja
Väisänen ja Könönen nyt ensi töiksi pois.Voiko noin turhia olla.
Ensi töiksi myydään Najman Tshekkeihin. Jos Stranskysta saatiin rahaa, niiin tuosta sitä pitäisi saada vielä enemmän. Ei tule vittu mitään, jos Aatami hiihtelee kananmunat kainaloissa koko kauden kakkosen keskellä. Huonommaksi ei voi mennä, jos uudelle kokeilijalle on maksaa edes verkkarit ja erkat lapaan.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Varmasti koko joukkueen asenne oli tänään paljon parempi kuin Jukureita vastaan, mutta silmiinpistävä ja tärkeä pelillinen muutos oli et vaikeinakin hetkinä paineen alta pystyttiin kiekolla syöttelemällä omalla alueella purkamaan paine ja pääsemään jopa ite hyökkäämään.

Ei tarvinnut roiskimalla purkaa aina painetta. Siihen varmasti vaikutti myös Pellin ja Utusen paluu. Varmasti myös yleinen asenne ja ja tiiviimpi viisikko omissa, jolloin se kiekottelu on paineen allakin helpompaa

Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Varmasti koko joukkueen asenne oli tänään paljon parempi kuin Jukureita vastaan, mutta silmiinpistävä ja tärkeä pelillinen muutos oli et vaikeinakin hetkinä paineen alta pystyttiin kiekolla syöttelemällä omalla alueella purkamaan paine ja pääsemään jopa ite hyökkäämään.

Ei tarvinnut roikkumalla purkaa aina painetta. Siihen varmasti vaikutti myös Pellin ja Utusen paluu. Varmasti myös yleinen asenne ja ja tiiviimpi viisikko omissa, jolloin se kiekottelu on paineen allakin helpompaa

Boldattuun: vaikuttaa hirveästi. Nämähän ovat siihen aivan ihannepelaajia.

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Hyvää taistelua ja oma maalinedusta oli kyllä tukittu. Alun pientä sukkasilleen hipsuttelua lukuun ottamatta todella fyysistä ja vahvaa peliä, ja syöttelypelikin näytti paikoitellen todella hienolta.

...mutta. Päivä päivältä huolestuttaa enemmän ja enemmän Ilveksen alaketjujen tuottamattomuus. En ymmärrä, mikä tuon voi aiheuttaa. Miten on mahdollista, että näin moni pelaaja ei vain pääse tilastomerkintöihin muuten kuin miinuksien, vetojen tai rangaistuksien osalta? Mitä tuolle aiotaan tehdä? Onko osalla pelitapa vieläkin niin hukassa ettei maaliin johtavat teot tahdo nousta pintaan, vai pitääkö tässä kyseenalaistaa väitteitä Hölön kyvykkyydestä saada kaikki ylisuorittamaan? Eikö luottoa vieläkään löydy, että peleissä saa myös tehdä virheitä, mikä ilmentynee rohkeuden puutteena ja omien taitojen alitajuntaisena kyseenalaistamisena? Haluaisin uskoa, että Ratisella, Borgilla, Meskasella, Könösellä, Väisäsellä ja Najmanilla olisi paljon enemmän tarjottavana pelille tehopisteiden näkökulmasta. Silti on jokseenkin vaikea nähdä, että tilanne muuttuisi merkittävästi näiden pelaajien osalta kauden edetessä Ilveksessä. Ainakaan useamman.

Kun vertaa rakkaan paikallisvastustajan suorittamiseen (ei lopputulokseen), niin kyllä tässä huolestuu. Tapparalla on käytännössä kaikki pelaajat +/- -tilastossa positiivisilla luvuilla, mikä tarkoittaa erittäin tasaista suorittamista ketjujen välillä. Tietää heidän kannaltaan hyvää kevättä ajatellen. Onneksi sarja on pitkä, mutta silti. Ärsyttää.

Viimeksi muokattu:

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Saarisen haastattelun kun kuunteli youtubesta, ni ei voi olla yhdistämättä miksei tää jengi pärjää.

Mikäs on vastuualue tällä kaverilla? Ihan sama mut heti ensisanoista hoksas et nyt on saunakaveri puikoissa.

Uskallan sanoo, et niin kauan ku tää vastaa peluutuksesta, ni ei menestytä.

Edit. Puolustajista vissiin vastaa, Ilveksen puolustus on muutenki ollu viime kaudet niin hyvä, et en ihmettele miks Clendening, Niku ja Lancaster hyyty.

Viimeksi muokattu:
Kyllä me saadaan vielä toinen tulosta tekevä ketju, ja mikä tärkeintä, 2 vahvaa yv-koostumusta. Eilen saatiin jo viitteitä siitä. Alaketjut pelaavat sitten nollanollaa, ja katsotaan mihin se Hölö-kiekolla riittää. Itse uskon edelleen, että pitkälle.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Kyllä me saadaan vielä toinen tulosta tekevä ketju, ja mikä tärkeintä, 2 vahvaa yv-koostumusta. Eilen saatiin jo viitteitä siitä. Alaketjut pelaavat sitten nollanollaa, ja katsotaan mihin se Hölö-kiekolla riittää. Itse uskon edelleen, että pitkälle.
Se olikin aika mielenkiintoinen koostumus, kun taisi kaikki olla rightin pelaajia. :D harvemmin näkee.

Siihen on ainakin nyt laittaa Gazdaa, Svejkovskya ja maalin eteen Klingbergiä.

Voi olla aika puolustaminen pois, kun vetouhkaa on ja sen lisäksi vielä ripareilla isokokoinen vahva pelaaja.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Hyvää taistelua ja oma maalinedusta oli kyllä tukittu. Alun pientä sukkasilleen hipsuttelua lukuun ottamatta todella fyysistä ja vahvaa peliä, ja syöttelypelikin näytti paikoitellen todella hienolta.

...mutta. Päivä päivältä huolestuttaa enemmän ja enemmän Ilveksen alaketjujen tuottamattomuus. En ymmärrä, mikä tuon voi aiheuttaa. Miten on mahdollista, että näin moni pelaaja ei vain pääse tilastomerkintöihin muuten kuin miinuksien, vetojen tai rangaistuksien osalta? Mitä tuolle aiotaan tehdä? Onko osalla pelitapa vieläkin niin hukassa ettei maaliin johtavat teot tahdo nousta pintaan, vai pitääkö tässä kyseenalaistaa väitteitä Hölön kyvykkyydestä saada kaikki ylisuorittamaan? Eikö luottoa vieläkään löydy, että peleissä saa myös tehdä virheitä, mikä ilmentynee rohkeuden puutteena ja omien taitojen alitajuntaisena kyseenalaistamisena? Haluaisin uskoa, että Ratisella, Borgilla, Meskasella, Könösellä, Väisäsellä ja Najmanilla olisi paljon enemmän tarjottavana pelille tehopisteiden näkökulmasta. Silti on jokseenkin vaikea nähdä, että tilanne muuttuisi merkittävästi näiden pelaajien osalta kauden edetessä Ilveksessä. Ainakaan useamman.

Kun vertaa rakkaan paikallisvastustajan suorittamiseen (ei lopputulokseen), niin kyllä tässä huolestuu. Tapparalla on käytännössä kaikki pelaajat +/- -tilastossa positiivisilla luvuilla, mikä tarkoittaa erittäin tasaista suorittamista ketjujen välillä. Tietää heidän kannaltaan hyvää kevättä ajatellen. Onneksi sarja on pitkä, mutta silti. Ärsyttää.

Miten itse puuttuisit asiaan?

Ilveksen ykköskenttä pelasi Kespoota vastaan jälleen hienon ottelun, mutta kyllä mulla herää kysymys onko tämä nykyinen kenttäjako edelleenkään JOUKKUEEN kannalta optimi. Uusia ihan pätevän oloisia tulokkoaita laitetaan ripotellen juuri niihin alaketjuihin. Miksei jatkossa anneta esim Suomelle Svejkovskyä ja Löökelle Klingbergiä kaveriksi? Miksi ihmeessä Ilves itse haluaa roikkua yhden ykköskombon taktiikassa? Mä en usko että Lööken tai Suomen otteet kärsisivät jos saisivat allennuksen kakkosketjuun. Varsinkaan kun ains huudetaan että numeroilla ei ole väliä. Tämän hetken pelaajista meillä olisi rakentaa kaksi kärkipään ketjua, nyt hakataan päätä edelleen seinään ja halutaan ratsastaa yhden veturin taktiikalla. Svejkovsky on päivänselvä pelimies, kaverin peli vaan hukataan ketjukavereilla.

Toinen selvä ongelma on tiettyjen pelaajien joku pelipaikka takuu, tämä on valmennuksen osalta todella heikkoa tekemistä, tai niin se ainakin näyttäytyy ulospäin.
Väisäsen pelipaikka syö sitä aitoa kilpailua mitä Kos, Bau, Laurell toisivat. Könönen pelaa kärkiketjussa tällä hetkellä elämänsä heikointa kiekkoa. En usko että kukaan foorumilla ymmärtää miksi tällä on kiintiöpaikka pelaavassa? Laurellin, Baun ja Kossin osalta ollaan saatu jokaiselta hienoja mieltäylentäviä suorituksia. Nuoret eivät tietenkään koko kautta suorita ja tekevät virheitäkin, mutta eivät edusta sitä negatiivisesti varautunutta koomaa jota Väisänen ja Könönen kentälle preesensillään tuovat.
Naapurilla nuoret saavat aidon mahkun loistaa, osittain tästä hyvänä esimerkkinä Sompin siirto. Peliaikaa ei tule vain nimen ja kokemuksen perusteella.

Mä siis vastaan sinulle. Ilveksen peluutus ei toimi. Kortteja on kädessä, mutta niillä ei osata pelata.

Seteri

Vakiokokoonpanossa

Ilveksen ykköskenttä pelasi Kespoota vastaan jälleen hienon ottelun, mutta kyllä mulla herää kysymys onko tämä nykyinen kenttäjako edelleenkään JOUKKUEEN kannalta optimi. Uusia ihan pätevän oloisia tulokkoaita laitetaan ripotellen juuri niihin alaketjuihin. Miksei jatkossa anneta esim Suomelle Svejkovskyä ja Löökelle Klingbergiä kaveriksi? Miksi ihmeessä Ilves itse haluaa roikkua yhden ykköskombon taktiikassa? Mä en usko että Lööken tai Suomen otteet kärsisivät jos saisivat allennuksen kakkosketjuun. Varsinkaan kun ains huudetaan että numeroilla ei ole väliä. Tämän hetken pelaajista meillä olisi rakentaa kaksi kärkipään ketjua, nyt hakataan päätä edelleen seinään ja halutaan ratsastaa yhden veturin taktiikalla. Svejkovsky on päivänselvä pelimies, kaverin peli vaan hukataan ketjukavereilla.

Toinen selvä ongelma on tiettyjen pelaajien joku pelipaikka takuu, tämä on valmennuksen osalta todella heikkoa tekemistä, tai niin se ainakin näyttäytyy ulospäin.
Väisäsen pelipaikka syö sitä aitoa kilpailua mitä Kos, Bau, Laurell toisivat. Könönen pelaa kärkiketjussa tällä hetkellä elämänsä heikointa kiekkoa. En usko että kukaan foorumilla ymmärtää miksi tällä on kiintiöpaikka pelaavassa? Laurellin, Baun ja Kossin osalta ollaan saatu jokaiselta hienoja mieltäylentäviä suorituksia. Nuoret eivät tietenkään koko kautta suorita ja tekevät virheitäkin, mutta eivät edusta sitä negatiivisesti varautunutta koomaa jota Väisänen ja Könönen kentälle preesensillään tuovat.
Naapurilla nuoret saavat aidon mahkun loistaa, osittain tästä hyvänä esimerkkinä Sompin siirto. Peliaikaa ei tule vain nimen ja kokemuksen perusteella.

Mä siis vastaan sinulle. Ilveksen peluutus ei toimi. Kortteja on kädessä, mutta niillä ei osata pelata.
Samaa mieltä. En haluaisi ykköstä rikkoa, mutta jos sillä saataisiin kaksi kärki ketjua niin sitten kyllä.

Könöselle toivonut parempaa, mutta kyllä tää 1.5 kautta toivotaan toivotaan alkaa riittämään. Väiski ja Björkvist kuuluu samaan suoritus tasoon.

El Reino

Tähtipelaaja

Olihan Svejkovskylla eilenkin läpiajoa ja pari hyvää maalipaikkaa. Hänellä on aika suoraviivainen tyyli, joten ehkäpä Klingbergin istuttaminen aisapariksi ja maalinedusmörssäriksi voisi toimia.

Pok

Tähtipelaaja
Osalta on jäänyt ehkä huomaamatta, että ihan jokainen joukkue on tällä hetkellä rästipelit voittamalla Ilveksen ohitettavissa ja piste/peli-taulukossakin ollaan neljäntenä. Eilen voitettiin nollapelillä ja tuli pari selkää vastaan taulukossa.

Ei siellä kellään muullakan peli ole täysin jiirissä ehkä SaiPaa lukuunottamatta ja se SaiPakin on vielä ihan hollilla.

Pok

Tähtipelaaja

Toisaalta hyviä esimerkkejä myös Oskari Luodon ja Arttu Kärjen siirrot muihin joukkueisiin sieltä Tapparan rosteria pilaamasta ja sisään Mustosta, Sustria, Suhos-Teemua ja Quennevilleä. Nämä on ammattilaisjoukkueita ja nimenomaan peliaikaa ei tule myöskään toisin päin vain nimettömyyden ja kokemattomuuden perusteella.

Rautiainen on naapurissa osoittanut kuuluvansa A-porukkaan, kuten Nyman meillä parina viime kautena. Ihan pienimmässä marginaalissa Tapparallakin muut tulokkaat ovat.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kaikista eniten (edelleen) toivon että tämä joukkue kasvaisi nimenomaan joukkueena. Mitään hajua ei ole siitä onko joukkueeseen vielä tulossa lisää pelaajia ja lähteekö sieltä väkeä. Ei kovilla pelaajilla ole tekoa jos ei olla keväällä parhaimmillaan ihan vaan joukkueena. Eilen oli mielestäni ihan hyvää tekemistä senkin puolelta, paljon blokkeja ja kähinää. Joukkueen eteen tekemistä. Kunhan tuo nyt pystyttäisiin pitämään.

Nyt laitetaan puolustusta siihen kuntoon, että pystytään nollaamaan vastustajia myös keväällä. Puolustus-orientoituneessa Liigassa se onkin valttia. Meidän pakisto on erittäin laadukas, mutta useampia avainpelaajien loukkeja sekään ei kestä. Mulle sopii oikein hyvin, että voitetaan pelejä 2-0 myös jatkossa. Kuitenkin jos pariin hyökkäyspään kysymysmerkkiin löytyy ratkaisu, myös maalintekoon saadaan aivan riittävästi leveyttä.

toskala

Luottopelaaja
Kaikista eniten (edelleen) toivon että tämä joukkue kasvaisi nimenomaan joukkueena. Mitään hajua ei ole siitä onko joukkueeseen vielä tulossa lisää pelaajia ja lähteekö sieltä väkeä. Ei kovilla pelaajilla ole tekoa jos ei olla keväällä parhaimmillaan ihan vaan joukkueena. Eilen oli mielestäni ihan hyvää tekemistä senkin puolelta, paljon blokkeja ja kähinää. Joukkueen eteen tekemistä. Kunhan tuo nyt pystyttäisiin pitämään.

Juuri näin! Tuo otteluketju on ihan kelvotonta luettavaa kun negailijat ei näe eiliselle voitolle mitään muuta syytä kuin Malekin nollan ja että ykkönen ratkaisi taas. Minä näen että eilinen oli nimenomaan osoitus siitä mitä Ilves voi saavuttaa kun se on sitoutunut ja yhtenäinen joukkue. Sellainen jossa kaikki tekee roolistaan huolimatta sen nöyrän työn eikä ota liikaa paineita niistä tehopisteistä.

Eilen pelattiin nimenomaan hyvin joukkueena ja pystyttiin vastaamaan K-Espoon paineeseen ja fyysiseen peliin eikä heillä ollut nihkeän alun jälkeen hirvittävän pitkiä painostusjaksoja. Puolustuspäässäkin tekeminen pääasiassa hyvää ja se maalinedusta otettiin tänään haltuun niin että siellä oli aina mailat sidottu ja jatkotilanteita saatiin pelattua niin että ne päätyi Malekin syliin. Olen eiliseen peliin todella tyytyväinen ja ylpeä tuosta porukasta kun siellä ei tosiaan ollut mikään helppo vastus vastassa.

Hyökkäyksessä tietysti voisi paremminkin mennä, mutta kyllä kaikki kentät eilen loi sen muutaman maalipaikan, jopa se paljon parjattu Najmanin kenttä. Eilen vain se sitten oli ykköskentän kudit jotka sattui uppoamaan kun vastassa oli kenties liigan kuumin veskari. Eilinen peli taisi olla aika lähellä sitä, mitä Hölö ajattelee jääkiekosta. Ei ole erityisen näyttävä tai taidokas tai voita otteluita 6-1, mutta kun se on sitoutunut ja tietää oman potentiaalinsa, todella vaikea voitettava. Sellaista joukkuetta keväällä tarvitaan ja eilen Ilves oli yhtenäisempi kuin oikeastaan kertaakaan viime kaudella minun silmään.

Tämä Hölön porukka osaa pelata hyvin ja tarkasti silloin kun vastustaja on ennakolta noin samaa tasoa, mutta turhia kyykkäyksiä on tullut niin Jukureita, HPK:ta kuin Sportia vastaan ja niistä pitäisi oppia pois. Ja olihan sitä eilisessäkin pelissä paljon parannettavaa, eniten toki että turhat jäähyt pois ja aloitusympyrässä pitää parantaa. Mutta jos Hölö toimii kuten opettaa niin hän näihin puuttuu ja ottaa ne seuraavaksi kehityskohteeksi.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Juuri näin! Tuo otteluketju on ihan kelvotonta luettavaa kun negailijat ei näe eiliselle voitolle mitään muuta syytä kuin Malekin nollan ja että ykkönen ratkaisi taas. Minä näen että eilinen oli nimenomaan osoitus siitä mitä Ilves voi saavuttaa kun se on sitoutunut ja yhtenäinen joukkue.
Hmm. En tiedä kuulunko negailijoihin vai posipekkoihin, mutta onhan se nyt ihmeellistä, miten tuo ketjujen 2-4 tehottomuus ja toimimattomuus lakaistaan ja sivuutetaan sinne kuuluisan maton alle aina jos joku niistä mainitsee. Ja heti pidetään vaan negailijana.

On erikoista, että IFK:lle ja Kärpille naureskellaan, että ovat vain yhden ketjun pumppuja, kohta "IFK:n vanhukset hyytyy ja kaikki loukkaantuu ja muuta". Mutta meillä se onkin sitten vahvaa, sitoutunutta ja nöyrää tekemistä, jonka sattuu vain aina ratkaisemaan ykkösketju.

Hyvästä puolustuspelaamisesta huolimatta, eilen K-Espoo voitti maaliodottamat.

Sellainen jossa kaikki tekee roolistaan huolimatta sen nöyrän työn eikä ota liikaa paineita niistä tehopisteistä.
1732702613684.png

Paineita ei tosiaan nämä herrat pisteistä ole ottaneet. Onhan tämä nyt helvetin karua luettavaa, se on kylmä fakta, ei negaa.

Hyökkäyksessä tietysti voisi paremminkin mennä, mutta kyllä kaikki kentät eilen loi sen muutaman maalipaikan, jopa se paljon parjattu Najmanin kenttä. Eilen vain se sitten oli ykköskentän kudit jotka sattui uppoamaan kun vastassa oli kenties liigan kuumin veskari. Eilinen peli taisi olla aika lähellä sitä, mitä Hölö ajattelee jääkiekosta. Ei ole erityisen näyttävä tai taidokas tai voita otteluita 6-1, mutta kun se on sitoutunut ja tietää oman potentiaalinsa, todella vaikea voitettava. Sellaista joukkuetta keväällä tarvitaan ja eilen Ilves oli yhtenäisempi kuin oikeastaan kertaakaan viime kaudella minun silmään.
Eikö tässä ole jo nähty ja todettu, että menestymiseen tarvitaan neljä vahvaa ketjua, jotka kaikki pystyvät laadukkaaseen puolustus- sekä, hyökkäyspeliin? Kyllä itse ainakin voitosta huolimatta olen huolissani meidän lopuista ketjuista, kun ei meinaa millään klikata ja syntyä mitään pareja. Esimerkiksi eilen meidän nelonen Väisänen-Borg-Meskanen sai luotua muutaman maalipaikan Meskasen omalla henkilökohtaisella taidolla ja suorittamisella. Muuten tuo ketju ei toiminut sitten yhtään. Sama homma sen Najmanin ketjun kanssa. Lukas sähisi ja pyöritti, Najman-Könönen ulkona kuin lumiukot. Myös Ratinen vaikutti olevan eilen vähän hukassa, olisi nyt pidetty sen Svejkovskyn kanssa kun heillä edes jotenkin homma rullasi.

Osa on kirjoittanut, miten nämä ongelmat tietyllä tapaa kohdistuvat meidän sentteriosastoon ja itse olen taipuvainen ajattelemaan samoin. Najman-Nättinen-Borg ei kiekolliseen vaateeseen hyökkäyssuuntaan pysty vastaamaan tällä hetkellä ja kyllä näistä asioista pitää pystyä tällä palstalla keskustelemaan. Ilman, että heti leimataan negailijoiksi.

Kaiken osuessa nappiin, tällä joukkueella toki on mahdollisuudet menestyä, heräämistä ja tason nostoa se vaatii.

Asylum

Luottopelaaja
Hmm. En tiedä kuulunko negailijoihin vai posipekkoihin, mutta onhan se nyt ihmeellistä, miten tuo ketjujen 2-4 tehottomuus ja toimimattomuus lakaistaan ja sivuutetaan sinne kuuluisan maton alle aina jos joku niistä mainitsee. Ja heti pidetään vaan negailijana.

On erikoista, että IFK:lle ja Kärpille naureskellaan, että ovat vain yhden ketjun pumppuja, kohta "IFK:n vanhukset hyytyy ja kaikki loukkaantuu ja muuta". Mutta meillä se onkin sitten vahvaa, sitoutunutta ja nöyrää tekemistä, jonka sattuu vain aina ratkaisemaan ykkösketju.

Hyvästä puolustuspelaamisesta huolimatta, eilen K-Espoo voitti maaliodottamat.

katso liitettä 11249
Paineita ei tosiaan nämä herrat pisteistä ole ottaneet. Onhan tämä nyt helvetin karua luettavaa, se on kylmä fakta, ei negaa.

Eikö tässä ole jo nähty ja todettu, että menestymiseen tarvitaan neljä vahvaa ketjua, jotka kaikki pystyvät laadukkaaseen puolustus- sekä, hyökkäyspeliin? Kyllä itse ainakin voitosta huolimatta olen huolissani meidän lopuista ketjuista, kun ei meinaa millään klikata ja syntyä mitään pareja. Esimerkiksi eilen meidän nelonen Väisänen-Borg-Meskanen sai luotua muutaman maalipaikan Meskasen omalla henkilökohtaisella taidolla ja suorittamisella. Muuten tuo ketju ei toiminut sitten yhtään. Sama homma sen Najmanin ketjun kanssa. Lukas sähisi ja pyöritti, Najman-Könönen ulkona kuin lumiukot. Myös Ratinen vaikutti olevan eilen vähän hukassa, olisi nyt pidetty sen Svejkovskyn kanssa kun heillä edes jotenkin homma rullasi.

Osa on kirjoittanut, miten nämä ongelmat tietyllä tapaa kohdistuvat meidän sentteriosastoon ja itse olen taipuvainen ajattelemaan samoin. Najman-Nättinen-Borg ei kiekolliseen vaateeseen hyökkäyssuuntaan pysty vastaamaan tällä hetkellä ja kyllä näistä asioista pitää pystyä tällä palstalla keskustelemaan. Ilman, että heti leimataan negailijoiksi.

Kaiken osuessa nappiin, tällä joukkueella toki on mahdollisuudet menestyä, heräämistä ja tason nostoa se vaatii.

Najman on kyllä erikoinen tapaus, kun kuitenkin kaveri on joukkueen corsi-tilastossa kolmantena Lööken ja Suomen jälkeen. Periaatteessa kyllä niinkun siellä touhuaa, mutta sitten ei kuitenkaan mitään tapahdu.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Najman on kyllä erikoinen tapaus, kun kuitenkin kaveri on joukkueen corsi-tilastossa kolmantena Lööken ja Suomen jälkeen. Periaatteessa kyllä niinkun siellä touhuaa, mutta sitten ei kuitenkaan mitään tapahdu.
Luin ensin vahingossa Ratinen, luin sitten uudelleen ja Ratinen siinä lukee. Onneksi kolmannella kerralla kun tavaamalla tavasin ymmärsinkin että kirjoitit ja puhuit Ratisesta. :) Meinasi mennä ihan pelaajat sekaisin.