Täytyy edelleen nostaa esiin tätä joukkueen poikkeuksellisen vahvaa venymistä vaikeuksissa. Vastaavaa ei ole hetkeen nähty. Olen kova ylitulkitsemaan kaiken laista niin tämän mä näen kyllä vahvasti hyvän yhteen hitsautuvan nipun merkiksi. Joukkueeseen on saatu Hölön johdolla sitä JOUKKUEhenkeä! Taistellaan yhteisen päämäärän eteen.
Loukkaantumisissa tai sairastelussa ei tietenkään mitään hyvää ole mutta näen tässä pienen positiivisen puolen. Jokainen kokee olevansa tärkeä tässä joukkueessa, jokaista tarvitaan se on tullut selväksi. Nyt Ilvestä kannatteli ne näkymättömät pienemmän vastuun raatajat ja suoriutuivat kiitettävästi rastista.
Joukkue ei kipsaannu yhtä helposti jatkossakaan jos esim Suomi on sivussa tai tippuu ison pelin alla. Kokemukset kasvattaa. Ei eletä yksilöiden varassa niin kovaa. Alkukauden Hölön kokoonpano vähän ajoi joukkuetta tähtipelaajien suorituksen varaan, mutta nyt saatiin kuin tilauksesta tämä puoli raavittua esiin.
Meillä on kasa tillilihaa ja viisi kappaletta sattumia seassa. (Suomi,Lööke,Johansson,Svejkovsky,Mäntykivi). Keitos pysyy tiiviin kannen alla hyvänä (Malek). On vain pääkokista kiinni riittääkö soppa ihan loppuun saakka. Mulle tämä soppa maistuu ihan saakelin hyvin, mutta vielä on pieni aavistus että tarjoilia (Tillu) ehdottaa jotain yllättävää vielä menuuseen.
Kokemusrikas oli tämä syyslukukausi, paljon kiinnostavampi Ilves kuin viime vuonna. Liiga on tänä vuonna tasainen, keväästä tulee raju taistelu, saas nähdä kuin käy.