"Verkkokaupasta ostettu uusi Playoffs-kausikortti on noudettavissa Nokia Arenan Ilves-Kaupalta ostoa seuraavana arkipäivänä."Tilasin juuri playoff kausarin pdf muodossa, voiko fyysisen kortin noutaa kuitenkin kaupalta vai onko se minulla nyt vaan pdf muotoisena?
Paitsi että ei ainakaan omalla kohdallani mennyt noin. 2.3. tilatut kortit ja ei eilen sitten millään löytyneet kaupalta. Ei fyysisenä, eikä koneelta, vaikka mulla oli Lippupisteen sivuilta osoittaa ostotapahtuma. Lopulta sitten vaan totesivat siellä, että ensi viikon aikana näitä tulostellaan ja ilman siis jäin."Verkkokaupasta ostettu uusi Playoffs-kausikortti on noudettavissa Nokia Arenan Ilves-Kaupalta ostoa seuraavana arkipäivänä."
Varaa paikkasi kevään ratkaisupeleihin Playoffs-kausikortilla! – Tampereen Ilves
Liiga-kauden 2022–2023 runkosarja lähestyy loppuaan. Ilves on tiukasti mukana taistelemassa sarjan kärkisijasta ja CHL-paikasta ensi kaudelle. Kevään huipentavat playoffsit käynnistyvät muutaman viikon päästä, ja Playoffs-kausikortit ovat nyt kaikkien varattavissa. Varmista paikkasi kevään 2023...www.ilves.com
"Verkkokaupasta ostettu uusi Playoffs-kausikortti on noudettavissa Nokia Arenan Ilves-Kaupalta ostoa seuraavana arkipäivänä."
Tässä lienee eroa ostaako kausarin www.lippu.fi vai ilves.lippu.fi -sivustolta.Paitsi että ei ainakaan omalla kohdallani mennyt noin. 2.3. tilatut kortit ja ei eilen sitten millään löytyneet kaupalta. Ei fyysisenä, eikä koneelta, vaikka mulla oli Lippupisteen sivuilta osoittaa ostotapahtuma.
En tiedä, miksi on noin, mutta selittävä tekijä saattaa löytyä tuosta. Luulisi silti, että Lippupisteen "yleisestä verkkokaupasta" ostetutkin kausarit näkyisivät Ilves Kaupalla, mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun Lippupisteen kanssa on jotain säätöä.
Hyvä, että toimi. Syy ei siis sittenkään taida olla kahdessa erilaisessa verkkokaupassa, joissa myydään samoja kausareita.Näkyy ne. Ostin omat kortit lippu.fi:stä heti kun tulivat myyntiin ja kävin 15min oston jälkeen hakemassa muovikortit Ilves kaupalta. Koneelta löyty ihan nimellä. Mitään lippu.fi pdf-lippua ei kukaan katsellut.
Tosiaan tuolla yleisessä verkkokaupassa ei näy tietoa, että kausari pitäisi hakea Ilves Kaupasta.
Hyvä juttu. Itse en ole mennyt tilaamisessa vielä niin pitkälle, kun oma kausari jatkuu joka tapauksessa runkosarjasta pudotuspeleihin asti.Siinä PDF-lipussa se lukee kyllä.
Onko kellään mitään kikkaa mitä voisi koittaa että kortti näkyisi sovelluksessa? Kaverin kanssa ostettiin samaan aikaan, hänellä näkyy ja itsellä ei. Kaikki tiedot oikein ja olen koittanut poistaa sovelluksen ja asentaa uudestaan.
Tällainen näkymä itselläni, ei tunnu tuolla tavalla pelaavan meikäpoijjaalla.Kun olet rekisteröitynyt, menet kohtaan Liput - Kausikortti ja siitä eteenpäin sut ohjataan kirjautumaan puhelimen avulla, eli saat koodin, jonka syötät sille varattuun kenttään. Näin ainakin itselläni tämä toimi.
Rekisteröidyitkö uudestaan ? Se on pakko tehdä.Tällainen näkymä itselläni, ei tunnu tuolla tavalla pelaavan meikäpoijjaalla.
Onko muka? Itse en tehnyt mitään, mutta kortti viivakoodeineen näkyy mobiilissa.Rekisteröidyitkö uudestaan ? Se on pakko tehdä.
Itseasiassa en, koitin nyt sitäkin ja tosiaan piti syöttää koodi jonka sain puhelimeen. Melkein ehdin jo innostumaan mutta koodin syöttämisen jälkeen näkymä muuttui samaksi kun tuossa screenshotissa minkä pistin..Rekisteröidyitkö uudestaan ? Se on pakko tehdä.
Onko muka? Itse en tehnyt mitään, mutta kortti viivakoodeineen näkyy mobiilissa.
Joo varmasti! Trokarit vie liput ja myy kunnon ryöstöhinnoilla. 2017 nevöforget ja kuinka piti hiiren vasenta hakata et sai liput. Nyt onneksi kausari ja mielenrauha ostettu.Lisäksi jos tulee vaikka pelit Tapparaa vastaan ni on kyl kiven ja kannon alta saada niihin peleihin lippuja.