Postipate
Luottopelaaja
Kyllä.Jos on runkosarja kausari, niin jatkuuko se automaattisesti playoff kausarina?
Kyllä.Jos on runkosarja kausari, niin jatkuuko se automaattisesti playoff kausarina?
Fyysiset ovatkin Ilveskaupalla. Maksu ja haku sieltä.Kiitos. Sinnehän se oli sitten illan aikana ilmestynyt. Fyysistä korttia siis odotellessa.
Ilveksen toimistolla tuli sama vastaus ja jäätiin ilman etuosto-oikeuksia. Kyllä sitten kuitenkin Lukko välierät päästiin paikalle "nautiskelemaan"..
Miten muuten kausikorttilaiset toimitte jos olisi tulossa kavereita hallille, mutta kausaripaikan viereinen paikka on myyty? Voiko sitä paikkaa vaihtaa jotenkin jossain, vai miten toimitte?
Kirjoitat aivan samaa, mitä olen pohtinut. Kiitos tästä!Ilves voisi ottaa playoffs-kausikortin hyvitysehdot tarkasteluun nyt, kun kausi päättyi katastrofiin. Olisi hienoa, jos pystyttäisiin ajattelemaan niitä, joille runkosarjan kausikortti ei ole mahdollinen eri syistä (työt, asuinpaikka jne) ja tarjoamaan vaihtoehtoista hyvitystä.
Pudotuspeleihin pystyy budjetoimaan vuosilomia ja rahaa mahdollistaakseen paikalle pääsyn kauden tärkeimpiin vaiheisiin maalis-toukokuussa. Tällä kertaa ei päästy edes huhtikuuhun asti. Ei, en valita ja olen sitoutunut ehtoihin. Mutta joskus on hyvä tarkastella jo tehtyjä päätöksiä kriittisesti ja tehdä niihin tarvittaessa muutoksia jälkikäteen. Ja jos joskus on tilaisuus käyttää pelisilmää, niin nyt.
Mites toi nyt menee noitten poff-kausarien kanssa? Ne jatkuu automaattisesti ensi kauden kausareiksi. Pitääkö ne erikseen jotenkin perua, vai voiko vain jättää kausareista tulevan laskun maksamatta jolloin ne katkeaa automaagisesti?
Itseasiassa juuri nämä ehdot olivat syy miksen itse playoff-kausaria hankkinut. Tuossa on aina riskinsä eikä kokonaiseen runkosarjakauteen pysty sitoutumaan joten turha maksaakaan. Tällä kertaa väisti luodin ja tämä on hyvä muistutus siitä että nämä riskit ovat aina olemassa. Maksaa etukäteen peleistä joita ei välttämättä ole eikä tule. Toki nyt se hyvitys ensi kauden korttiin on kieltämättä iso. Silti olen sitä mieltä että varmasti monelle kortin hankkineille jää tästä todella paska sivumaku. Se ei ole hyvää bisnestä. Pitkällä tähtäimellä voi jäädä kausareita hankkimatta usealla, en olisi yllättynyt.Ilves voisi ottaa playoffs-kausikortin hyvitysehdot tarkasteluun nyt, kun kausi päättyi katastrofiin. Olisi hienoa, jos pystyttäisiin ajattelemaan niitä, joille runkosarjan kausikortti ei ole mahdollinen eri syistä (työt, asuinpaikka jne) ja tarjoamaan vaihtoehtoista hyvitystä.
Pudotuspeleihin pystyy budjetoimaan vuosilomia ja rahaa mahdollistaakseen paikalle pääsyn kauden tärkeimpiin vaiheisiin maalis-toukokuussa. Tällä kertaa ei päästy edes huhtikuuhun asti. Ei, en valita ja olen sitoutunut ehtoihin. Mutta joskus on hyvä tarkastella jo tehtyjä päätöksiä kriittisesti ja tehdä niihin tarvittaessa muutoksia jälkikäteen. Ja jos joskus on tilaisuus käyttää pelisilmää, niin nyt.
Tämä hyvä, mutta onko niin ettei muka lisämyyntinä asiakkaille kannata myydä playoff-kausareita järkevin ehdoin? Ahneella on loppunsa.
Onkos tietoa, että lasketaanko tuo hyvitys ihan suoraviivaisesti?Joku välimalli olis jatkossa paras. Eli suosittas runkosarjakausarin omaavia ja otettas joku penalty, esim 50€, välistä kun rahoja palautetaan poff-kausarista. Nyt tämmöisen floppikauden tapauksessa rangaistus on liian kova. Ja muodostuu niiden pelien lippujen hinnasta, joiden lipputulot menevät Liigalle, ei Ilvekselle.
Jos poff-kausareissa hävitty raha ketuttaa, niin vinkki: osta halpoja seisomakausareita ensi kaudeksi. Näin ajattelin itse tehdä. 4 poff-kausarista jää sen verran ineen, että pari seisomakausaria (~320€ kpl) tulee ilmaseksi.
Onkos tietoa, että lasketaanko tuo hyvitys ihan suoraviivaisesti?
Jos, niin hyvitystähän tulee peräti 75% playoffs kausikortin alkuperäisestä hinnasta, kun 12 mahdollisesta playoffs kotiottelusta pelattiin vaan 3.
Oisko enemmänkin kuin 75%, kun eikö noi ole kuitenkin progressiivisesti hinnoiteltu: puolivälierien liput on melkein ilmaiset ja finaalien liput muodostaa lähes puolet koko kausarin "arvosta" (?)
Tämä perustuen vaan siihen, että viime kaudella multa ei edes peritty mitään jälkisaatavia välierätappion jälkeen, ja siinä taisi kuitenkin kolme kotivälierämatsia olla.