Kausikorttiketju 2024-2025

38 Special

Luottopelaaja
Kysyn kun en tiedä: en uusinut kausikorttia ja tiedossa oli, että elokuun alkuun oli mahdollisuus uusia se. Nyt tuli viesti, että paikat on edelleen lunastettavissa, eli uusia kausikortti. Mielenkiintoista. Onko siis ihan perustoimintaa vai pitkävihaisille second chance :)?
Vaikuttaa jälkimarkkinoinnilta ja näköjään kukaan muu ei ole ko. paikkoja ostanut tälle kaudelle. Toki uudenkin kausikortin voi vielä ostaa ihan normaalisti.

Blackhawk

Luottopelaaja

Blackhawk

Luottopelaaja

Teemu Killinen

Rivipelaaja
Osaisko joku vastata, että pystynkö maksamaan juniorikausarin lapselleni kulttuurieduilla? Sehän ei sinänsä olis henkilökohtainen kortti silloin, mutta on kuitenkin minun nimissä.

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Koskahan nämä karvalakit tulevat? Syyskuussa piti tulla...

Liitteet

• Screenshot_20240929_185933_Facebook.jpg
    Screenshot_20240929_185933_Facebook.jpg
    944,4 KB · kertaa luettu: 78

M22

Luottopelaaja
Saadaanko joka sivulle sama ihmettely? :)
Se on sitä "toisteisuutta", joku vakiaihe pitää olla, nyt kun siitä "Mäntykivi keskelle vai laitaan" höpinästä on ainakin hetkeksi päästy.

CTS

Vakiokokoonpanossa
Osaisko joku vastata, että pystynkö maksamaan juniorikausarin lapselleni kulttuurieduilla? Sehän ei sinänsä olis henkilökohtainen kortti silloin, mutta on kuitenkin minun nimissä.
Tuskin voit junnukausaria maksaa kulttuurieduilla, kun ne edut ovat henkilökohtaisia etkä ilmeisesti ole itse juniori.

WillieGunn

Luottopelaaja
Liigaan mahtuu liikaa pelejä. Ja tänkin illan vieraspeli sai koko kausarin taas vituttaan. Miehet perseilee, johon minä olen koko vuodeksi sijoittanut. Samat saatanan Könöset, Ratiset, Meskaset ja muutkin kauden taas kusi, kun muut ei kanna. Älä osta!

jurgen

Tähtipelaaja
Liigaan mahtuu liikaa pelejä. Ja tänkin illan vieraspeli sai koko kausarin taas vituttaan. Miehet perseilee, johon minä olen koko vuodeksi sijoittanut. Samat saatanan Könöset, Ratiset, Meskaset ja muutkin kauden taas kusi, kun muut ei kanna. Älä osta!
Aamen. 20 peliä voi käydä irtolipuilla ja sama kustanne. Nyt riittäisikin varmaan se kevään 10 peliä.

Kaukofani

Luottopelaaja
Olikohan tässä kausikortissa joku lakisääteinen palautusoikeus ja saa rahat takasin? Hintalaatu suhde kun on ihan päin persettä…

IhanJuniori

Junioripelaaja
Olikohan tässä kausikortissa joku lakisääteinen palautusoikeus ja saa rahat takasin? Hintalaatu suhde kun on ihan päin persettä…
Kotiotteluiden voittoprosentti 70%.

Meinasitko, että ihan kaikki pelit voitetaan kotona?

IhanJuniori

Junioripelaaja

Samankaltaiset ketjut