AnkuK
Vakiokokoonpanossa
No täällä samat unelmatItsehän tässä unelmoi jos kaikilla kuvissa olevilla olisi ensi kaudeksi soppari taskussa ja siksi valittu kuvaan
Edit: Männyllä nyt toki on jo
No täällä samat unelmatItsehän tässä unelmoi jos kaikilla kuvissa olevilla olisi ensi kaudeksi soppari taskussa ja siksi valittu kuvaan
Edit: Männyllä nyt toki on jo
Mä pääsin 40 minuutissa läpiTuo Lippupisteen kausikorttilaisten palvelunumero on kyllä yksi vitsi. Tunnin jaksoin jonottaa, jonka jälkeen laitoin takaisinsoittopyynnön. Tunti siitäkin, mutta ei kuulu mitään. Varmaan vielä jonottaminenkin maksoi jotain. Tosin Ilveksen infoissa, joissa tuota numeroa tuutataan ei kyllä mainita, että sinne soitto mitään ylimääräistä maksaisi. Ei nyt luulisi että tuolla mikään hillitön ruuhkakaan olisi, jos kyse on todella jostain kausikorttilaisten palvelunumerosta.
Mä pääsin 40 minuutissa läpi
En oo ainakaan jyrkästi eri mieltä. Itellä tilanne, että viikonpäivästä riippuen matkaa 100km tai 150km. Ratkaisin asian omalta osalta niin, että runkosarjan kausikortti on rivillä 6, joten melko edullinen vaikka kaikkiin ei pääse.Niinkuin viime vuonnakin tänne kirjoitin, niin minulle ja monelle muullekin tuo kausarisysteemi on sysipaska systeemi.
Ite ku missaan töiden takia vähintään puolet runkosarjan kotimatseista, ni en nää mitään järkeä runkosarjan kausikortilla. Monet tekee vuorotöitä jotka missaisivat kans puolet peleistä. Jotkut asuu ulkopaikkakunnilla ym.
Aivan mottipäinen systeemi.
Vituttaa kyllä toi systeemi. Irtolipuilla meen sitten poffit. Mua ei kiristetä ostaan ens kauden kausaria, kun vähintään puolet niistä peleistä menis ohi.
Noin 11-11.40.Mihin aikaan olit linjoilla?
Noin 11-11.40.
Sen sijaan klo 10.05 jätin soittopyynnön, mihin ei ole vastattu.
Playoff-kausarin hyvitystavoista voi olla montaa mieltä - ehkä tähän viittasit?Niinkuin viime vuonnakin tänne kirjoitin, niin minulle ja monelle muullekin tuo kausarisysteemi on sysipaska systeemi.
Ite ku missaan töiden takia vähintään puolet runkosarjan kotimatseista, ni en nää mitään järkeä runkosarjan kausikortilla. Monet tekee vuorotöitä jotka missaisivat kans puolet peleistä. Jotkut asuu ulkopaikkakunnilla ym.
Aivan mottipäinen systeemi.
Vituttaa kyllä toi systeemi. Irtolipuilla meen sitten poffit. Mua ei kiristetä ostaan ens kauden kausaria, kun vähintään puolet niistä peleistä menis ohi.
Juuri tähän viittasin. Itselle kun ei ole mahdollista päästä edes puoliin kotipeleistä paikan päälle töitten takia.Playoff-kausarin hyvitystavoista voi olla montaa mieltä - ehkä tähän viittasit?
Itse kausikorttihan on tarkoitettu niille ketkä käy säännöllisesti peleissä. Sitoutumisella saa helppoutta ja liput ok järkevään hintaan noin 40% alennuksella.