CTS
Vakiokokoonpanossa
Ei ole näkynyt.Onko osaston kautta tilanneilla tullut tonne sovellukseen kausikorttia?
Kai se on käytävä Kaupalla kyselemässä.
Ei ole näkynyt.Onko osaston kautta tilanneilla tullut tonne sovellukseen kausikorttia?
Jos luet muutaman postauksen taakse päin niin tästä keskusteltiin silloin. Lippujen hinnat varmastikin nousee loppua kohden, eikä missään ole kerrottu paljon se ekan pelin hinta on kausarilla. Vain maksimihinta jos pelejä on 12.Mites tänä nyt näin menee, että mainostetaan, että pleijarikausari tulee halvemmaksi, kuin irtoliput.
Kumminkin käsittääkseni hintakategoria 10 kausari oli 349€. 349÷12=reilut 29€. Irtolippu samaan paikkaan 25€. Mitä ihmettä?
Mites tänä nyt näin menee, että mainostetaan, että pleijarikausari tulee halvemmaksi, kuin irtoliput.
Kumminkin käsittääkseni hintakategoria 10 kausari oli 349€. 349÷12=reilut 29€. Irtolippu samaan paikkaan 25€. Mitä ihmettä?
Eilen se tulla pullahti näkyviin puhelimen Ilves appiin.Tuli postissa. Saako ton paperisen vaihdettua jossain muoviseksi? Vai pitääkö ton paperisen kaa olla vaan varovainen, ettei tuhoudu
Molemmilla pitää tietenkin olla tuo appi ja puhelinnumerolla lainataan sekä valitaan kuinka pitkäksi aikaa. Maksun voit sitten toisen kanssa sopia miten haluat.Mites tuo appin kautta kausikortin lainaaminen käytännössä toimii? Kumminkin haluaisin maksun jos joku lainaa kausikorttia?
Minä kävin tänään noutamassa omat kausarini kaupalta, ja olivat ihan normaalit muoviset läpyskät.Tuli postissa. Saako ton paperisen vaihdettua jossain muoviseksi? Vai pitääkö ton paperisen kaa olla vaan varovainen, ettei tuhoudu
Ymmärsinkö nyt oikein? Jos lainaat kausariasi jollekin niin haluat siitä rahaa? Kaikkea sitä kuulee.Mites tuo appin kautta kausikortin lainaaminen käytännössä toimii? Kumminkin haluaisin maksun jos joku lainaa kausikorttia?
Minä kävin tänään noutamassa omat kausarini kaupalta, ja olivat ihan normaalit muoviset läpyskät.
Tuskin olen ihan ensimmäinen ihminen joka näin toimii. Varsinkin kun tiedän, että kaikkiin peleihin en pääse. Helpollahan siinä joku pääsee. Saa hyvälle paikalle istumapaikan. Muuten ei kohta saa enää lippuaYmmärsinkö nyt oikein? Jos lainaat kausariasi jollekin niin haluat siitä rahaa? Kaikkea sitä kuulee.
Et varmasti olekaan ainoa. Ihmettelen silti. Ei tulisi mieleenkään pyytää omasta kausarista keltään rahaa jos sitä lainaisin.Tuskin olen ihan ensimmäinen ihminen joka näin toimii. Varsinkin kun tiedän, että kaikkiin peleihin en pääse. Helpollahan siinä joku pääsee. Saa hyvälle paikalle istumapaikan. Muuten ei kohta saa enää lippua
Meitä on moneen junaan...Et varmasti olekaan ainoa. Ihmettelen silti. Ei tulisi mieleenkään pyytää omasta kausarista keltään rahaa jos sitä lainaisin.
Areenan Ilves-kaupastaPlayoffeihin kausari ostettu, mutta syystä taikka toisesta ajatus ei meinaa kulkea alkuunkaan näin aamusta... Eli kortti pitäisi noutaa Ilves-Kaupasta, mutta sehän on täällä Kalevassa nettisivujen mukaan kiinni.
Areenan Ilves-kaupasta