KE 11.12.2024 | JYP - Ilves

jurgen

Tähtipelaaja
Voiko tästä vielä peli huonontua? Kauden selkeähkö pohjanoteeraus ihan jokaisella osa-alueella valmentajat mukaanlukien. Karmea kyykkäys, joka tulee maksamaan keväällä paljon!

En olisi enää uskonut, että asennetta ei löydy eikä halua tehdä mitään. Olisivat sitten vaan luovuttaneet suorilta.

En vaan enää siedä tälläistä. Tätä ei mun Ilves ole. Ei ikinä.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Auts.

Liitteet

• Screenshot_20241211_210746_com.twitter.android.png
    Screenshot_20241211_210746_com.twitter.android.png
    143,4 KB · kertaa luettu: 278

Paatelainen

Luottopelaaja
Täysi ohipeli sitten tähän iltaan. Oltiin kentällä muttei pelissä.

Jos maantaina oltiin fyysisesti löysiä (esim. kamppailut ja luistelu) niin tänään oltiin kyllä fyysisyyden lisäksi kyllä henkisestkin löysiä.

Jokasen täytyy parantaa viikonlopulle. Se asenne ja työnteko millä osa oli tänään liikenteessä ei riitä mihinkään.

Ohipelejä tulee pitkään kauteen, mutta se miten tänään pelaajat suoritti oli kyllä karmeahkoa katsottavaa.

Tämä oli nyt toinen todella surkea esitys putkeen. Saipa kaatui vaikka oltiin selvästi huonompia. Toista kertaa, ei tuurit auttaneet.

Janko

Luottopelaaja
En vaan enää siedä tälläistä.
Kyllä siedät. Olet taas perjantaina täälä toistamassa tuota samaa hömppää, ei tuo dramaattisuutesi sitä miksikään muuta.

Tätä se nyt on kun rosteri on tuollainen.

B

Luottopelaaja
Posia: Hyökkäyksen nallipyssyosasto teki maalin. Edellinen maali juurikin JYPiä vastaan 16.11, eli ei kuukautta ees menny. Silloinkin tekijänä Meskanen.

Sitä edellinen on Baun osuma KooKoon verkkoon 2.11.

Ja kyllä, Meskanen kuuluu nallipyssyosastoon mutta Nättinen ei.

Ikurin Vire

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Jaa a, mutta kovin on epätasaista tekeminen.
Ei tossa taidettu yksittäisiä pelejä tiirailla vaan pidemmän aikavälin prosentteja.
Itse olen ollut ihan tyytyväinen noihin pariin viime matsiin mitä Domino pelannut, käytä on ollut ylöspäin. Eikä tämäkään matsi kai maalivahtiin kaatunut? Ei toki pystynyt Malekin SaiPa-pelin tasolle.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Jotenkin samaa aistin, koska halu ajaa Ratista keskelle. Kyllähän se taitaa olla niin että näillä main pitäisi tietää pärjääkö Liigassa vai ei. Toki Najman pitäisi korvata.

Kaiken kaikkiaan, uskon että pysymme tänään voittoputkessa.
Halu koska ei ole vaihtoehtoja. Najman ja Nättinen pois niin tarvitaan korvaaajat. 5. ja 6. sentterin ovat Ratinen ja Bau (järjestys vapaa).

jurgen

Tähtipelaaja
Ei kaatunut maalivahtiin, mutta oli tuo kuitenkin heikko esitys. Malek on selkeä ykkönen nyt.
Malek saakoon nyt pelata sen 10-15 peliä putkeen ja katsotaan sitten, jos tarvitsee antaa lepoa.

Ikurin Vire

Tuossahan on ihan oikeassa mutta vittu että tuo on pelle äijä. Jännä että taas heräsi kun Ilveksessä on joku asia huonosti. Toivottavasti kokee sen sossun luukun vielä itse
Eikä tämä nyt eka kerta toki ole kun nostelee Pavlatia tikun nokkaan.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Tuossahan on ihan oikeassa mutta vittu että tuo on pelle äijä. Jännä että taas heräsi kun Ilveksessä on joku asia huonosti. Toivottavasti kokee sen sossun luukun vielä itse
Jep, kumma että Tommi heräsi nyt kun tuli huonompi peli eikä vaikka Espoo tai Kärppä pelin jälkeen. Ei ne pelit niitä prosentteja niin paljon heiluta.