Täysi ohipeli sitten tähän iltaan. Oltiin kentällä muttei pelissä.
Jos maantaina oltiin fyysisesti löysiä (esim. kamppailut ja luistelu) niin tänään oltiin kyllä fyysisyyden lisäksi kyllä henkisestkin löysiä.
Jokasen täytyy parantaa viikonlopulle. Se asenne ja työnteko millä osa oli tänään liikenteessä ei riitä mihinkään.
Ohipelejä tulee pitkään kauteen, mutta se miten tänään pelaajat suoritti oli kyllä karmeahkoa katsottavaa.
Kyllä siedät. Olet taas perjantaina täälä toistamassa tuota samaa hömppää, ei tuo dramaattisuutesi sitä miksikään muuta.En vaan enää siedä tälläistä.
Mitäs mieltä Tommi oli Pavlatin nollapelistä paikallispelissä?Auts.
Ei tossa taidettu yksittäisiä pelejä tiirailla vaan pidemmän aikavälin prosentteja.Mitäs mieltä Tommi oli Pavlatin nollapelistä paikallispelissä?
Mitäs mieltä Tommi oli Pavlatin nollapelistä paikallispelissä?
Jaa a, mutta kovin on epätasaista tekeminen.
Itse olen ollut ihan tyytyväinen noihin pariin viime matsiin mitä Domino pelannut, käytä on ollut ylöspäin. Eikä tämäkään matsi kai maalivahtiin kaatunut? Ei toki pystynyt Malekin SaiPa-pelin tasolle.Ei tossa taidettu yksittäisiä pelejä tiirailla vaan pidemmän aikavälin prosentteja.
Halu koska ei ole vaihtoehtoja. Najman ja Nättinen pois niin tarvitaan korvaaajat. 5. ja 6. sentterin ovat Ratinen ja Bau (järjestys vapaa).Jotenkin samaa aistin, koska halu ajaa Ratista keskelle. Kyllähän se taitaa olla niin että näillä main pitäisi tietää pärjääkö Liigassa vai ei. Toki Najman pitäisi korvata.
Kaiken kaikkiaan, uskon että pysymme tänään voittoputkessa.
Itse olen ollut ihan tyytyväinen noihin pariin viime matsiin mitä Domino pelannut, käytä on ollut ylöspäin. Eikä tämäkään matsi kai maalivahtiin kaatunut? Ei toki pystynyt Malekin SaiPa-pelin tasolle.
Neljä päivää sitten fb-ryhmässä postaus Pavlat > Malek.Ei kaatunut maalivahtiin, mutta oli tuo kuitenkin heikko esitys. Malek on selkeä ykkönen nyt.
Ilmeisesti joukkue lähtikin tuolla läpsyttely asenteella reissuun...Kiimaistakin kiimaisempi keskiviikkoinen Jyppi. Voitaisko tää läpsyttely vaan skipata, että saadaan jätkät terveinä Espooseen?
Malek saakoon nyt pelata sen 10-15 peliä putkeen ja katsotaan sitten, jos tarvitsee antaa lepoa.Ei kaatunut maalivahtiin, mutta oli tuo kuitenkin heikko esitys. Malek on selkeä ykkönen nyt.
Auts.
Eikä tämä nyt eka kerta toki ole kun nostelee Pavlatia tikun nokkaan.Tuossahan on ihan oikeassa mutta vittu että tuo on pelle äijä. Jännä että taas heräsi kun Ilveksessä on joku asia huonosti. Toivottavasti kokee sen sossun luukun vielä itse
Jep, kumma että Tommi heräsi nyt kun tuli huonompi peli eikä vaikka Espoo tai Kärppä pelin jälkeen. Ei ne pelit niitä prosentteja niin paljon heiluta.Tuossahan on ihan oikeassa mutta vittu että tuo on pelle äijä. Jännä että taas heräsi kun Ilveksessä on joku asia huonosti. Toivottavasti kokee sen sossun luukun vielä itse