KE 13.10.21 | Pelicans - Ilves

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Itse tykkään tästä ruletista. Nyt ainakin haetaan jotain uutta ja aloitetaan ikään kuin puhtaalta pöydältä. YV pitää toimia tänään ja Langhamerilla koppi tarttua.
Ilves voisikin nyt yllättää kun sitä kaikki vähiten odottaa.
Hienoa että Myrrä lukee palstaa.
 

Super11

Rivipelaaja
Viestejä
94
Hienoa että Myrrä lukee palstaa.
No nyt oli tosi hauska kommentti! Lisää näitä. Jos sulla ei ole uskoa niin se ei luonnollisesti tarkoita sitä, että minulla ei saisi olla lapsenuskoa siihen, että tänään voisi voitto tulla.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 376
Viimeisiä rimpuiluita, ennen potkuja, veikkaan minä, kuuluisia, läpällä laitoin yms jutulta haisee.
Peliä en katso, tulosta seuraan, kun twitteri päivittyy, tahi legendaarinen 221
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
No nyt oli tosi hauska kommentti! Lisää näitä. Jos sulla ei ole uskoa niin se ei luonnollisesti tarkoita sitä, että minulla ei saisi olla lapsenuskoa siihen, että tänään voisi voitto tulla.
Tuota noin.. tuo on tulkintaasi, Ilves voittaa tänään.. näin uskon minäkin. Ja kommentissani ei ollut mitään hauskaa, minua ei tilanne ylipäätänsä naurata pätkääkään.
 
Viimeksi muokattu:

Super11

Rivipelaaja
Viestejä
94
Tuota noin.. tuo on tulkintaasi, Ilves voittaa tänään. Ja kommentissani ei ollut mitään hauskaa, minua ei tilanne ylipäätänsä naurata pätkääkään.
Jos luet tarkkaan viestini niin siinä lukee: Ilves voisikin nyt yllättää kun sitä kaikki vähiten odottaa.
Siinä ei lue että ilves voittaa tänään varmasti. Ainoastaan, että mahdollisuus sille voisi olla, koska ilves ei tule häviämään kaikkia loppukauden pelejä. Tiedostan varsin hyvin, että peli ei toimi ja se kiristää ihan helvetisti.

Sinun oma kommenttisi minun viestiini yritti olla hauska ja epäonnistui. Vai luulitko aidosti Myrrän Joken täällä kirjoittelevan?
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 470
Varovaista posia näistä ketjuvaihdoksista. SupiKonna sakannut ja hakannut jo pitkään päätä seinään. Toivottavasti Balukin nostaisi nyt tasoaan, kun saa Suomen rinnalle. Saarelalla on nyt elämänsä mahdollisuus pelata itsensä kärkilaituriksi, mutta sillä maalinteko tehokkuudella, mikä hänelläkin on ollut, niin taitaa stuntti ykkösessä lyhyeksi jäädä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Jos luet tarkkaan viestini niin siinä lukee: Ilves voisikin nyt yllättää kun sitä kaikki vähiten odottaa.
Siinä ei lue että ilves voittaa tänään varmasti. Ainoastaan, että mahdollisuus sille voisi olla, koska ilves ei tule häviämään kaikkia loppukauden pelejä. Tiedostan varsin hyvin, että peli ei toimi ja se kiristää ihan helvetisti.

Sinun oma kommenttisi minun viestiini yritti olla hauska ja epäonnistui. Vai luulitko aidosti Myrrän Joken täällä kirjoittelevan?
Otappa poika nyt vähän rennommin.. hyvin meille lopulta käy. Ilves voittaa tänään, kaikilla on kivaa ja paine hellittää. Ja .. urheilua tämä vaan on. Uuden hallin myötä Ilves tulee vielä onnistumaan, koska vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole.. se on tulos tai ulos ja kummassakin tapauksessa voi stressaamisen lopettaa :)

Myrrä on tehnyt tarvittavia ketjumuutoksia.. tuskin oikeasti täältä vinkkiä hakenut, liekö ihan itse valmennus tämän keksinyt keskenään. Peukku heille tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 019
Itse asiassa Saarelan tuossa jopa ymmärtää, mikäli saa myös ylivoimalta paikan Suomen tontilta. Suomi sitten tutulle paikalle maalin nurkalle. Jo harjoituspelien aikaan esitin toiveen Saarelasta "Innalana", koska Saarela on kuitenkin meidän köykäisestä laituriosastosta se, jolla voisi olla eväät napakoihin laukauksiin Konnan tarjoiluista. En siis väitä, että Saarela tuossa onnistuu, mutta hän nyt kuitenkin sattuu olemaan meillä se ainoa laituri, jolla voisi olla edes teoriassa eväät onnistua. Lisäksi Saarelan nopeus voi antaa Konnalle variaatioita käyttää laituriaan myös 5-5 -pelissä.

Mieho nyt on Mieho; kova tsemppari ja viimeiseen asti joukkuepelaaja, mutta vaikea ymmärtää häntä Kontiolan rinnalla. Panumiehelle lienee tiedossa puhtaasti puolustava rooli, mutta jotenkin näkisin Kontiola-Saarela -parivaljakon kaipaavan varmempaa tukea hyökkäyspelaamiseen. Kahdella hyökkääjällä ei oikein pärjätä kiekollisessa pelissä ja toisaalta yhdellä hyökkääjällä ei vastaavasti pärjätä kiekottomana. Mielestäni koko ketjun pitäisi olla suunnilleen samalla viivalla ja pelata samanlaista peliä keskenään.

Itse olisin vaihtanu Saarelan ja Babtisten päikseen...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Tänään voi kakkonen olla ykkönen, kuten entisellä miehellä.
Onkohan tuolla Ikosen Jonilla jotain vaivoja, vai miksi tiputettu neloseen pysyvästi...
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 065
Meillä taitaa välillä olla laituri ongelma… Sanotaan et olis kai Antoselle ja Meskaselle ollut käyttöö. Taitaa tulla 5-2 tukkaan tänään.
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Läpiajo% varmaan jotain 5% luokkaa jengillä tällä hetkellä. Saarela ja Päkkilä sais alkaa latomaan limppua sisään noista.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Kakkoskenttä äärimmäisen mielenkiintoinen. Varsinkin jos tulosta tulee niin varmasti jatkaa yhdessä.

Miten käy meidän pistepörssin voittajan, suuren ykköskentän kapellimestarin pelihuumorille. Veikkaan että huonosti. Hintana tästä voi olla ykkössentterin "menettäminen". Vaikka päätös juuri nyt tuntuu jopa luonnolliselta se ei välttämättä ole fiksuin idea koko kautta ajatellen.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Fifty-sixty. Saattaa tässä järkeäkin olla. Uudet ketjukoostumukset saattaa herättää, muussa tapauksessa ollaan Tukkijoen loppuliu'ussa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 205
Kakkoskenttä äärimmäisen mielenkiintoinen. Varsinkin jos tulosta tulee niin varmasti jatkaa yhdessä.

Miten käy meidän pistepörssin voittajan, suuren ykköskentän kapellimestarin pelihuumorille. Veikkaan että huonosti. Hintana tästä voi olla ykkössentterin "menettäminen". Vaikka päätös juuri nyt tuntuu jopa luonnolliselta se ei välttämättä ole fiksuin idea koko kautta ajatellen.
Kontiolahan jatkaa paikallaan.. Suomi " alennettiin ".
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Kontiolahan jatkaa paikallaan.. Suomi " alennettiin ".
Joo mutta Kontiolahan useammassa haastiksessa ennen kautta painottanut että haluaa pelata samoilla laitureilla kauden alusta loppuun. Koska sovitut kuviot ja yhteenpelaamisen hioutuminen vie aikaa.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Joo mutta Kontiolahan useammassa haastiksessa ennen kautta painottanut että haluaa pelata samoilla laitureilla kauden alusta loppuun. Koska sovitut kuviot ja yhteenpelaamisen hioutuminen vie aikaa.
Missä joukkueessa pelaajat saavat päättää ketjukaverinsa? Konnakin varmasti nauttii valmennuksen arvostusta, mutta ei hänenkään voi antaa ruveta sääntöjä sanelemaan. Toivottavasti valmennus on hänelle perustellut ketjumuutokset ja konnakin tätä kunnioittaa.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Missä joukkueessa pelaajat saavat päättää ketjukaverinsa? Konnakin varmasti nauttii valmennuksen arvostusta, mutta ei hänenkään voi antaa ruveta sääntöjä sanelemaan. Toivottavasti valmennus on hänelle perustellut ketjumuutokset ja konnakin tätä kunnioittaa.
Edmonton Oilersissa, mutta Konna ei ole mikään Connor McDavid. Eikä tietenkään Konna sanele sääntöjä vaan valmennus, kuten kuuluukin. Mutta tietyt pelaajat on herkkiä taitelijasieluja ja tietyt asiat saattaa vaikuttaa yllättävän paljon pelaajan mielialaan ja synnytetyn taiteen laatuun.

Tiivistäen jos minä valmentaisin mielialapelaajaa joka on parhaimmillaan sarjan tehokkain pelaaja, puntaroisin tarkkaan kannattaako hänet pitää tyytyväisenä vai tyytymättömänä pitkällä aikajänteellä. Tosin rajansa kaikella, hyvilläkin pelaajilla.
 
Ylös