No kyllä mä mieluummin näkisin parasta Ilvestä Hesoissa kuin Vaasassa.Toisaalta, kyllähän tuon ymmärtää ettei heti eilisen kaltaisen intensiivisen huippumatsin jälkeen haluta kaikkia eväitä jonkun keskiviikkoisen runkosarjaväännön takia käyttää. Jos niitä säästeltiin lauantaita ja Vaasan hornankattilaa varten, niin siihen vaihtoon olen ihan tyytyväinen. Eteenpäin.
Pisteet kuitenkin ratkaisee tuli ne mistä tuli.No kyllä mä mieluummin näkisin parasta Ilvestä Hesoissa kuin Vaasassa.
Normaalisti joo, mutta kaikkien aikojen kannattajaspektaakkeli tulossa. Ois ihan mukava jos joukkue vaihteeks vastais huutoon.No kyllä mä mieluummin näkisin parasta Ilvestä Hesoissa kuin Vaasassa.
Noo, Leksa on varmaan Palveen hintanen kaveri ja pelannu tällä kaudella kuitenkin jo sen 7 peliä..IFK,lta erinomainen peli. Onnittelut täysin ansaitusta voitosta!
Voi voi ku Meitin uhoovan mikkihiiren tilalla olis Leksa, tai Leksan kaltanen rouhija. Tehoja ei tullu mutta muuten just nappisuoritus.
Ja oli samalla eka kolmen pisteen voitto Ilveksestä sitten 2021 vuoden. 12 viime pelistä Ifk vastaan Ilveksellä 11 voittoa. En yhden pelin takia lähde mörköä tekemään jossa heillä oli kaikki edut.Täytyy toivoa ettei IFK tule Ilvestä vastaan pleijareissa. Aikamoinen niskalenkki oli tämä peli.
No enhän minä voi loukkina oloon kantaa ottaa, vaan siihen miltä se pelaaminen näyttää. Markalla saa markan pelurin, tietämättä meitin "fyysisen pelotteen" hintaa.Noo, Leksa on varmaan Palveen hintanen kaveri ja pelannu tällä kaudella kuitenkin jo sen 7 peliä..
Toki, mutta noita Vaasan pelejä on nyt jo muutenkin lätkytelty kyllästymiseen asti. Vaasa on lähinnä jalkapallokaupunki, ja hesalaiset huomattavasti todennäköisemmin vastassa mitalipeleissä, jos/kun sinne asti selviydytään. Klassikko on klassikko, ja Nordiksella täytyy laittaa parasta pöytään joka kerta. Tänään ei kyllä laittanut kovin moni meiltä Gunnarin lisäksi.Pisteet kuitenkin ratkaisee tuli ne mistä tuli.
Historiasta voidaan kaivaa vaikka mitä Ilvestä suosivia tilastoja mutta kevättä kohti mennään ja pelit kovenee.Tänään oli nähtävillä jo pientä pleijarimeininkiä ja Ilves oli heikko, ei voi mitään.Ja oli samalla eka kolmen pisteen voitto Ilveksestä sitten 2021 vuoden. 12 viime pelistä Ifk vastaan Ilveksellä 11 voittoa. En yhden pelin takia lähde mörköä tekemään jossa heillä oli kaikki edut.
Totta, mutta se korostaa sitä, että ei sieltä hirveästi nousua edes odottanut. Paha combo tuo paska startti ja kaveri freesimpi.Ihan nielemättä en osta tuota lepoetuakaan, koska peli ratkaisiin kolmessa minuutissa, ei kolmannessa erässä.
Ei tossa ihan hirveästi mitään tarvinnut kaivaa, 7 voittoa ennen tätä putkeen ei kaivamista vaadi. Ilves on ollut vaan Hifkille suorastaan ylivoimainen vastus mitä tulee voittamiseen. Viimekään voitosta kovin kauaa aikaa ole. Yhtä paljon niillä peleillä on keväällä väliä kuin tällä. Onko tuo tilanteiden jälkeinen pään rääpiminen sitä ”pleijarimeininkiä”. Tämän päivän peli oli nopeasti ohi.Historiasta voidaan kaivaa vaikka mitä Ilvestä suosivia tilastoja mutta kevättä kohti mennään ja pelit kovenee.Tänään oli nähtävillä jo pientä pleijarimeininkiä ja Ilves oli heikko, ei voi mitään.
Perkele kunnon Hanssonin veljekset sitä tarvittais…Olis vielä tunteja siirtorajan, toivon jenkkiä tai kanukkia.
Juu ja Lehterä veti Masinin jäänpintaan ni meinas Masinilla alkaa keittään. Just tommosta fyysisyyttä kaipais Ilvekseltäkin. Toi niinku hyvänä esimerkkinä.HIFK sai osan Ilveksen pelaajista sekoamaan kovilla otteilla. Harmaalla alueella mentiin, molemmin puolin, mutta punanutut osasivat sen paremmin. Ilveksen ykköskentältä vietiin pelihalut täydellisesti. Joukkueelta onnistui ainoastaan alivoima tänään.
Malek ei valitettavasti kestänyt painetta, mutta vain ensimmäinen takaisku voidaan panna hänen piikkiinsä, toisessa puolustajat pelasivat tilanteen löysästi.
Gunnarsonilta vastaavasti jälleen loistavia lähitorjuntoja, näissä mies on eliittiä.
Näin o!Perkele kunnon Hanssonin veljekset sitä tarvittais…