Ipa72
Luottopelaaja
Joo, minun kirjoitus ei koske ainoastaan eilistä ottelua, jota sitäkään ei olisi tarkoituksella tarvinnut perseillä.Meniköhän sulta nyt jotain ohi? Merkityksettömällä tarkoitettiin eilisessä sitä, että CHL-jatkopaikka oli jo varmistunut ja pleijarivastukseenkaan ei hirveästi pystytty itse vaikuttamaan, tai itse asiassa oli jopa niin päin, että tappiolla keskimäärin helpompi vastus tulossa.
Kukaan ei ole rinnastanut kyseistä ottelua muihin CHL-otteluihin tai Liigan runkosarjaotteluihin.
Tässä on puhuttu nyt nimenomaisesti eilisestä ottelusta, jonka merkityksellisyys näkyi konkreettisimmin tuossa kokoonpanossa.
Ja mitä viihteeseen ja yleisöön jne tulee, niin isossa kuvassa joo, mutta meneeköhän nyt pikkuisen perspektiivi perseelleen, kun puhutaan yhdestä CHL-ottelusta, jossa lepuutettiin ja säästettiin joukkueen ykköskoria viihteen kustannuksella tulevaa ajatellen.
Yleisesti alkaa ilmapiirissä olla näitä vähättelyjä otteluiden merkityksistä.
Näitä lausuntoja tulee pelaajilta (mm. Konna) ja tasaisesti meiltä kannattajilta. Itse ainakin lipun ostaneena vaadin parasta, oli tilanne sarjassa mikä tahansa.
Ilveksen tulisi markkinoida itseään joukkueena, joka ei pelaa merkityksettömiä otteluita.