Vs: KE 19.10.16 | KooKoo - Ilves
Artsi sanoi:
toskala sanoi:
En tiedä mitä tekemistä optimismilla on yhden asian toitottamisen kanssa.
Mutta kerro nyt tosiaan hyvä ihminen jos meillä on Laineen tasoinen junnu, joka on jo 17-vuotiaana liian hyvä liigaan ja potentiaalia on viedä Ilves mestaruuteen asti. Tai josta tiedetään että tulee pelaamaan kovan NHL-uran tai on kolunnut kaikki nuorisomaajoukkueet niiden kirkkaimpana tähtenä. Mä meen heti hallille kattomaan jos meillä sellainen on, sehän on ensi kaudella jo aivan muissa ympyröissä.
Mikähän se minun "yksi asia" on? Sinun kohdallasihan se toki on selvää, eli Ilveksen haukkuminen joka asiasta.
Miksi se junnu pitäisi olla 17 vuotias? Meillä on joukkueessa parikin junnua, jotka ovat n. 10 pelin kohdalla kokolailla viimekautisen Laineen tahdissa.
Minä annan positiivista sitten kun siihen on aihetta. Vähän on ollut aihetta.
Teikäläisen agenda on tullut varsin selväksi. Viimeiseen saakka Ilves-Hockey:n puolusteleminen ja selvien tosiasioidenkin selitteleminen Ilves-Hockey Oy:n hyväksi ja loppupeleissä Ilveksen todellinen, tai siis ainoa ongelma onkin vain paskaakin paskemmat "fanit".
Ja vertaatko sä ihan tosissasi Ahoniemeä tai Koivulaa Laineeseen josta nähtiin jo 15-vuotiaana että kyseessä on TÄYSIN!!! poikkeuksellinen kiekkoilija monella tavalla? Tai sitten päinvastoin. Laine ei ilmeisesti ole sinun mielestä normijunnua kummempi kiekkoilija kun 10 pelin jälkeen oli vain muutama hassu piste plakkarissa.
Laine
otti paikkansa Tapparan ykköskentässä koska oli sinne tarpeeksi hyvä. Meidän junnut on varmasti hyviä, mutta pelaa Ilveksen ykköskentässä kun ei parempia ole sinne laittaa.