Meinaatko että Tappara alkaa soittamaan Ilves muriseeSiinä vaiheessa kun Hintsasen ikivihreä Ilves murisee alkaa pauhaamaan onnistuneen pelin merkiksi, niin joulupukki on jo hypännyt porojen vetämään rekeen, ja on kaukana Pirkanmaan rajojen ulkopuolella.
Juu. Vaikka Ilves tekisi kymmenen maalia, ei tämän pelin jälkeen taikka aikana Hintsanen laula taikka Costello&co soi.Kokonaisuutena hieno kuvaus, ja lähestulkoon mahdollinenkin. Ottamatta lukuun...
Toi olis kova.Osasto vois huutamisen sijaan laulaa heleästi maalilaulut?
Aistin tässä Mesen ja/tai Mäntykiven mestariteoksen tälle iltaa.Tänään on valtavaa sankarin viittaa tarjolla sekä joukkueelle että yksittäisille pelaajille. Tapparan kaatajille on oma kunniagalleria Ilves-legendojen joukossa.
Kyllä niistä vuosien -11 - 18 paikallisista vaan sellaiset traumat jäi kun pelattiin sitten hyvin tai huonosti niin Tappara voitti aina. Kolmenkin maalin johto oli ihan paperia kun Kuuselat, Järviset, Nurmet ja Peltolat sen kuroi kuitenkin maali kerrallaan tasoihin ja ohi. Siksi tuuletan voittoa Tapparaa vastaan vasta jos viimeisellä minuutilla on vähintään kolmen maalin johto.
Ja ihan luottavainen olo mulla on huomiseenkin, mutta päässä jyskyttää kuitenkin tuo edellä kuvailtu "Tappara-faktori".
Kenen paikalle Ode pitäs laittaa?Tapparalla on aivan kaikki liossa huomenna ja jousipyssy-Nykänenkin vapautuu naurettavasta pelikiellostaan. Samoin Ode Latvala. Pitäiskö Oden haastaa Nykänen heti alkuminuuteilla nyrkkihippasille, ettei Nykäsen apina vaan telo ketään? :/
Toivotaan näin, tuo rantapallojen heittely on väsynyt tapa, oli sitten vastassa kuka tahansa.Jos hyvin käy, toivoisin kuitenkin että yhtäkään rantapalloa ei kentällä näkyisi. Ei siksi että vastustajan tunteista nyt jotenkin liikaa välitettäisiin vaan kunnioituksesta Hölöä kohtaan. Muistissa kun on kuinka Hölö itse kävi niitä pois kentältä heittelemässä Pelicans-sarjan jälkeen.
Voihan vittu jos Nyberg on pahemmin rikki.Naiman ja Nyberg out ja sisään Ode ja Väiski muuten mennään samoilla
Jos näin on, niin en kyllä ymmärrä miksi otetaan meidän ehkä sarjan paras pakki (Nyberg) pois Latvalan tieltä. Itse oisin kyllä pitäny pakiston samanlaisena ja ottanu Oden mukaan vasta seuraavaan sarjaan.Naiman ja Nyberg out ja sisään Ode ja Väiski muuten mennään samoilla
Erikoista toki, mutta voi olla monta syytä.Jos näin on, niin en kyllä ymmärrä miksi otetaan meidän ehkä sarjan paras pakki (Nyberg) pois Latvalan tieltä. Itse oisin kyllä pitäny pakiston samanlaisena ja ottanu Oden mukaan vasta seuraavaan sarjaan.
Adamin pois otto on myös hieman erikoista, koska hän on parantanut todella paljon ja uskon että tällä hetkellä antaisi kentällä enemmän kun Manhattan-Kalle.
Mutta luotetaan Hölöön