KE 2.7.2025 Ilves-KTP

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 50 98,0%
  • tasuri

Ääniä: 1 2,0%
  • fc kooteepee

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä
    51
  • Poll closed .
Täällä kun nyt ollaan kritisoitu Multalaa niin omaan silmään ok pelaamista. Popon saappaita ei ole ihan helppo täyttää. Ihan pallotaitavan oloinen kaveri ja tuskin Rantanenkaan olisi minuutteja antanut jos taso ei liigaan riittäisi puoleksi tunniksi.

Ylöspäin todella hyvä, mutta kovempia joukkueita vastaan kostautuu heikko pelaaminen puolustussuuntaan.
Joo pitää kyllä skarpata tän osalta. Yö ja päivä Jukkolan kanssa tämän suhteen. Toki Jukkola saanutkin siellä pelata jo 1,5 kautta Ulundun ollessa ainakin yhden kauden verran tästä sivussa, että oppi ymmärrettävästi jäänyt päähän eri tavalla.

Riskin sijaan olisin lepuuttanut Jukkolaa. Ehkä jopa vähän aikasemmalla vaihdolla. Jukkola näytti siinä lopussa jotenkin hitaammalta, mutta voihan se olla, että itse vaan säästeli. Muuten kyllä ihan nappi vaihdot. Ensi pelissä sitten Väisänen huilaa pakosta, joten Mäenpään pitää pelata koko peli.

Tuon kuvan perusteella näyttelisi hyvin ruumista Nordic Noir -sarjan alkukohtauksessa.

ne lasit päähän :D sitä paitsi oliko tää eka pelis Ilvekseltä mitä kattonu tällä kaudella? Rale ollu todella hyvä viime aikoina

Oon mää ne ihan kaikki katsellut (2 jopa livenä). Molemmilta mainituilta olen huonoja otteita nähnyt. Ehkä jostain kumman syystä henk koht Raleen liian negatiivisesti suhtaudun. Paljon palloja menettää, mutta kyllä se hyvääkin tekee. Miettusta jo vähän niinkuin nähtynä casena pidin jo viime kaudella kovissa peleissä. Henk koht mielipiteitä. Ne sallittakoon.

Oon mää ne ihan kaikki katsellut (2 jopa livenä). Molemmilta mainituilta olen huonoja otteita nähnyt. Ehkä jostain kumman syystä henk koht Raleen liian negatiivisesti suhtaudun. Paljon palloja menettää, mutta kyllä se hyvääkin tekee. Miettusta jo vähän niinkuin nähtynä casena pidin jo viime kaudella kovissa peleissä. Henk koht mielipiteitä. Ne sallittakoon.
Sallittakoot joo, mutta sallittakoot myös kärkäs vastaus, kun ehdotellaan meidän avauksen miehen olevan liian huono Veikkausliigaan. Tatu toki myös.

Arvostan kyllä sitä, että maalivahti menee tilanteisiin täysillä.

Ikävä osuma. Respect.

Ikävä osuma ja vähän kyllä ketutti. Aina selkeää altavastaajaa sympatiseeraa. Eka peli sopimuksenalaisena ja ilm selvä vahvistus. Ja heti telakalle... Toivottavasti ei ole pitkään poissa peleiltä. EDIT: Riski pelasi tilanteen hienosti. Oli röyhkeä, kuten maalintekijän kuuluu, mutta myös heti käsi ja pää pystyssä tilanteen tasalla, kun tunsi osuman.

Takaisin