Vielä jankutan vastavirtaan. Ilves hävisi suurimmaksi osaksi omaa huonouttaan mun mielestä, eikä todellakaan sen takia, että Jyp olisi pelannut jotenkin erityisen hyvin.
Palstaveli sanoi Jyp-matsin kirjoituksistani, että en pysty myöntään vihun hyvyyttä. Myönsinkin, että se on joskus minulle vaikeaa, mutta tarkemmin pohdittuani esim. Ilveksen aiempia tappioita tällä ja muilla kausilla, niin ei ole minulle tälläkään kaudella tuottanut minkäänlaista tuskaa ajatella, että esim. Tappara ja Kärpät pelasivat todella hyvin ja Ilves ei mahtanut paremmalleen mitään. Niin on käynyt lukemattomia kertoja.
Eilen ei vaan todellakaan Jyp ollut niin hyvä, etteikö tuollaista Jypiä Ilves olisi pystynyt voittamaan.. Tappara ja Kärpät pelaavat tuollaisessa johtoasemassa sata kertaa paremmin kolmannen erän, mitä Jyp eilen. Valovuoden jäljessä Jyp oli siitä tekemisestä, miten Kärpät ja Tappara suorittaa samassa tilanteessa kolmannen erän.
Ilves oli vaan sysipaska ja siksi Jyp voitti vähän heikommallakin pelillään. Kiekollinen pelaaminen oli umpisurkeaa Ilvekseltä läpi ottelun.
Maaottelutauon jälkeen Ilves ei ole ollut lähimainkaan niin hyvä, kuin ennen taukoa, vaikkakin kolme kertaa ovat voittaneet. Eilen sitten jo todella surkeaa tekemistä.
Toivon totisesti, että surkeuden syy oli liian kovaa reeniä viikonlopun jälkeen niinkuin Myrrä sanoi funin haastattelussa pelin jälkeen. Muuten on tulossa pääsääntöisesti tappioita lähitulevaiduudessa. Pelillinen trendi on kumminkin ollut koko ajan selkeästi alaspäin maaottelutauosta lähtien.
Omaan silmään pelaaminen näyttää huolestuttavalta ja säälisijat kutsuu hyvinkin pikaisesti näillä esityksillä.