Mr. Torrance
Vakiokokoonpanossa
Itse en osaa juhlia hävinnyttä joukkuetta. Mutta meidät erottaa se, että sinä olet kypsä aikuinen ja minä 30veen kerhon juuri saavuttanut sisäisen teiniangstin omaava "aikuinen".Itse lopetin jännittämisen tänään.. luotan täysin ja keskityn kannustamiseen. Jos noutaja tässä sarjassa tulee, niin sitten oltiin huonompia. Tähän en usko.
Juhlin joka tapauksessa kauden lopussa, epäselvää on vielä että mitä ja miten paljon.
Saavutettu on jo viidessija, CHL-paikka ja runkosarjan toinen sija. Ei se mihinkään riitä, mutta jos niin juhlin tuota sitten. Isoja asioita nuokin on vuosikausien rämpimisen jälkeen.
Nautitaan siitä, että on jännitettävää/panosta vielä tässä vaiheessa kautta ja ne eivät ole karsinnat !
Tämä on mahdollisuus voittaa ja saavuttaa jotain, ei uhka epäonnistua.
Jos tappara rämpisi, pystyisin ehkä vähän huolettomammin ottamaan tämän leikin. Sellaisesta ei ole tietoakaan ja urheilullinen menestys on heillä valovuoden kaudesta toiseen meitä edellä, en pysty olemaan tyytyväinen, kuin vasta kun olemme heidän edellään. Oli se edellä olo sitten paikallisfinaalin voitto tai runkkarin jälkeen sijat 14 ja 15.
Tänään on pakkovoitto ja siitä lähdetään, että se otetaan. Toivon mukaan pystyn jonain päivänä olemaan vähemmän hampaat irvessä ja asennoitumaan teikäläisen tavoin. Ilves on terveyden ja lasten jälkeen melkein rakkainta elämässä.