Ilves on muuten voittanut kaikki pelit mitä olen katsellut. Parempi pitää putki yllä. Tänään tosin jäi ensimmäinen puoliaika katsomatta. Mutta tuota kyllä kelpaa kun aina on voitto tullut
Huh. Miten ilveksestä on tullut yhtäkkiä näin dominoiva joukkue? No kärki joukkueita vastaan mitataan sit kunnolla, että riittääkö taso!
Mutta kaikenkaikkiaan hyvä Ilves!!
Alkanut koko futishomma tuntuun alun kankeuden jälkeen paremmalta. Hyvä! Tänään piti jopa korkata Tammela neitsyys, mutta kyyn purasu koiraan muutti suunnitelmat. Uutta yritystä seuraaviin peleihin.
Huh huh... Hieno ottelu taas äijiltä. Missään kohtaa ei ollut mitään epäselvyyttä, kumpi voittaa. Onko Ilves tällä hetkellä Suomen paras jalkapallojoukkue?
Ilves on muuten voittanut kaikki pelit mitä olen katsellut. Parempi pitää putki yllä. Tänään tosin jäi ensimmäinen puoliaika katsomatta. Mutta tuota kyllä kelpaa kun aina on voitto tullut
Vastustajatkaan ei voi merkata Ilveksen maalien tekijää kun kuka tahansa voi tehdä maalin. Käsittämättömän kovassa iskussa Ilves ja laaja iskukyky joukkueella.
Hieno matsi, kannatti tulla! Viihdyin. Popovitsh kentän kuningas. Virtanen kova, Jorginho ja Ulundu hyviä. Koko joukkue pelasi erinomaisesti, eikä voittajasta ollut epäselvyyttä.
Yhdessäkään pelissä, mitä olen ollut paikan päällä katsomassa, ei ole Ilvekselle tehty yhtäkään maalia (Haka ja eilen). Tässä on jotain magiaa nyt. Kyllä joku taikauskonen vois mulle lipun kustantaa ens kotipeliinkin