Voisko nää etukäteen raiskaajat nyt kommentoida miten teidän mielestä peli meni.
Omasta mielestä olin erittäin hyvässä pelissä, jossa molemmat joukkueet rakensivat hyviä paikkoja useasti. Ilves kärsi kyllä taas tehottomuudesta, sillä veikkaan MyCoazh:n veikkaama tulosta ilvekselle 4-2 tai jopa 5-2.
Kuitenkin hyvä peli, jossa ihmetys oli vastahyökkäyksien määrä, niitä ei ollut, sillä molemmat joukkueet pystyivät useassa vaihdossa pyörittämään jopa 1,5-2min kiekkoa vastustajan päässä ja siitähän ei lähdetä vastahyökkäykseen. Ja kas kummaa juuri omassa päässä pyörinyt joukkue tekee saman toisessa päässä.
Periaatteessa aika kummallinen peli, toki erittäin viihdyttävä, jota säesti molempien veskareiden käsittömättömät hörpyt.
Itse veikkasin murskatappioo, joten mitä luulet, olenko nyt tyytyväinen?
No tottakai, mahtavaa olla täysin väärässä. Pelihän meni loistavasti.
Siltikin väitän, että vahvistuksia tarvitaan. Ihan ensimmäisenä maalivahti. Jos tuosta nyt Mieho ja Rautiainenkin perjantaina on pois, niin tuskin täällä kukaan riemusta kiljuu perjantain kokoonpanoa katsoessaan.
En vaan jaksa uskoa, että nykyrosterilla tapellaan kuuden sakkiin pääsystä loppuun asti. Mielellään olen väärässä.
Uskon, että niitä hankintoja tulee vielä, mutta pelkään vaan, että liian myöhään. Nuori joukkue menee helposti umpisolmuun jos tulee muutama tappio putkeen. Marraskuu näytti sen.
Ymmärrän kyllä jos sopivia ukkoja ei ole löytynyt/saatu tai rahaa ei ole, mutta mun mielestä tarve vahvistuksille on suuri.
Tässä olis saumaa viä jopa kotietuun, varsinkin jos olis ollu kunnon veskari jo pidempään. Väittäisin, että luokattomaan veskaripeliin silloin kun kentälllä on oltu selvästä parempia, ni on hävityy kaksinumeroinen summa pisteitä tällä kaudella.