Keltavihreä
Luottopelaaja
Ja sama ulina jatkuu, koko joukkue uusiksi heti!
Eli huippumaalivahti (mistähän niitä just nyt löytyy?), ja jos pari sentteriä on poissa, niin ilman muuta kaksi huippusentteriä ostoon vaan. Pakiston (joka eilen voitti maan kovimman puolustuksen) on vaadittu ainakin 3 äijää, niin äkkiä laskien 5 huippukaveria olisi Ilveksen heti otettava. Niitä toki on kaikilla vapaana (eikö niin) ja loppukauden hintalappuna 150t kertaa 5, niin tottakai 750t euroa on pikkuraha Ilvekselle.
Kun kerran on luvattu. Muuten me fanit heittäydytään maahan ja jatketaan itkupotkuraivareita.
Ihan oikeasti, on turha odotella koko kentällisen uudistamista. Ehkä haettu sentteri olisi se mitä kaivataan tai loukkaantumisista riippuen yksi kokenut pakki. Kannattaisiko kuitenkin nyt sen itkemisen sijaan nauttia taistelusta tällä rosterilla, odotella tammikuun loppua, jolloin toivonsa menettäneet joukkueet alkavat kaupata pelaajia. Ja silloinkin olla realisti resurssien suhteen.
Joo, ja varmaa on, että täällä ei kukaan riemusta kilju ennen pelejä, koska ”meillä ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta”. Lue taas tämä ketju uudestaan ennen peliä.
Rauhotu ny hyvä mies. Kukaan tuskin olettaa tai edes viitsii toivoa viittä huippuhankintaa.
Kuka on tyytyväinen mihinkin. Ite kun en todellakaan usko nykyrosterin riittävän kuuden sakkiin ja säälitkin olis jo tolle rosterille kova suoritus.
Mulle ei myöskään siksikään riitä nykyrosteri ku kaiken järjen mukaan pelimerkkejä pitäisi olla pariinkin kovaan hankintaan ja itse toivon, että toinen olisi maalivahti. Se maalivahti on omasta mielestä aivan pakko hankkia jos on yhtään kunnianhimoa urheilulliseen menestykseen tällä kaudella.
Ihmeen kuumana käyvää tekstiä. Luulis nauttivan vain voitosta. Minä ainakin nautin vaikken tyytyväinen rosteriin olekkaan.