Yohan
Luottopelaaja
Mutta paljon tärkeämpää olisi kysyä, kumpi on korkeammalla xG-taulukossa?kUmPi oN kOrKeAmALlA sArJaTaUlUkOsSa!?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta paljon tärkeämpää olisi kysyä, kumpi on korkeammalla xG-taulukossa?kUmPi oN kOrKeAmALlA sArJaTaUlUkOsSa!?!?!
Ja SaiPan sekä fanien muistaminen Ilvestä 90-juhlapelissä oli hieno veto. Rispekti sputnikkeja kohtaan noussut omissa silmissä paljon viime aikoina.Tämä on oikeanlaista kiekkokulttuuria.
Ilvekseltä oli myös tyylikäs veto laittaa Cory Murphysta tribuutti pyörimään HIFK-ottelussa
Tyylikkyys ei lähde koskaan muodista.
Itse laitoin SaiPalle, joten Ilves saa vähintään pisteen.Laitoin rahaa Ilvekselle joten SaiPa voittaa.
Itse laitoin SaiPalle, joten Ilves saa vähintään pisteen.
Jotenkin oli sellainen fiilis koko pelin ajan, että pisteet lähtee mukaan. Ei mitään hätää missään vaiheessa. Jäähyt toki sekoitti peliä. Ihan erilainen liike ja syötötkin alkavat napsua lapaan.
Oman silmään ainakin Päkkilältä ollut viime pelit hyvää tekemistä, samoin Odenilla. Pojille vaan vielä lisää vastuuta kunto ei ainakaan lopu kesken.Itse en tänään kerennyt peliä katselemaan mutta hienoa jos kerran oli ihan siedettävä esitys ollut. Tulos on ainakin mieluisa. Maalikoostetta odotellessa!
Ps: alkaako Päkkilä pikkuhiljaa käynnistymään?