KE 3.2.21 | Lukko - Ilves

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Screenshot_20210203-221736__01.jpg
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Suomi pelasi hyvin tänään, jopa dominoi välillä, mutta siitä ei kostuttu mitään. Maalinteko on erittäin vaikeaa tällä hetkellä ja ainoa lääke taitaa olla kärsivällisyys. Pari tekijämiestä voisi aukaista lukkoja kivasti.

Harmi vaan aina kun joku hommataan, niin niille tulee karanteenit ja sitten muut odottelut, jos/kun ne ei ole pelannu koko kaudella ja ei ole pelikuntoisia/pelihaluisia. Menee äkkiä pari viikkoa hukkaan. Tänään ja eilenkin olisi voinut Salmela olla kaukalossa ja kuka tietää miten olisi käynyt pelien.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Kenttä ei tuntunu luottavan kolppaseen ekasta erästä saakka en kyllä nähnyt kolmatta.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 882
Tuossa esimerkeissä jäi sellainen kuva, että kiekko pitäisi olla siniviivalla, silloin kun pelaaja on ns. ei paitsioasemassa. Voihan olla, että tulkitsen itse tätä jotenkin väärin.katso liitettä 1058
Kuten @dorsku lainauksesta ilmenee, pelaaja saa kuljettaa kiekon yli siniviivan siten, että menee itse yli ennen kiekkoa, eikä tilanne ole siltikään paitsio. Tuo lainaamasi pelitilanne 4 kertoo nähdäkseni vain siitä tosiasiasta, että paitsota ei synny ennen kuin kiekko on kokonaan hyökkäysalueelle, minkä toki pitäisi olla aika itsestäänselvää.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Vaikka olisi loukkaantunut, niin tuo kymppi pitäisi pystyä kumittamaan pois, koska taklauksessa ei ollut mitään rikollista.

Ihan positiivista toisaalta että kymppitili saatiin nollattua tässä vaiheessa kautta, ja pelissä josta ei ennakolta ollut odotettavissa muutenkaan pisteitä.
 

Kisqar

Luottopelaaja
Viestejä
1 328
Kuten @dorsku lainauksesta ilmenee, pelaaja saa kuljettaa kiekon yli siniviivan siten, että menee itse yli ennen kiekkoa, eikä tilanne ole siltikään paitsio. Tuo lainaamasi pelitilanne 4 kertoo nähdäkseni vain siitä tosiasiasta, että paitsota ei synny ennen kuin kiekko on kokonaan hyökkäysalueelle, minkä toki pitäisi olla aika itsestäänselvää.
Kiekko ei ole siniviivalla ja voihan toi nyt sitten tarkoittaa sitä että vaikka paitsioasemassa pelaaja on niin kuljettamalla kiekon siniviivalle ja siitä hyökkäysalueelle ei paitsiota tule.

Itse tulkitsin, että kuljetus pitää olla siinä vaiheessa, että hyökkäysalueelle kuljettava pelaaja saa kiekon toimittaa, mutta kiekon pitää olla siniviivalla jo, kun kuljettava pelaaja menee hyökkäysalueelle ensin. Hyvä, jos tämä ei paitsio, oppia ikä kaikki.
 
Ylös