ADX_03
Luottopelaaja
Onko kellään tietoa/huhuja saadaanko huomenna palaajia kentälle, lähinnä Gazda ja Simme? Väiski taitaa olla tippunut ja Svej tod.näk. vielä poissa.
Kai sitä Nättisen voisi myös ottaa.
Onko kellään tietoa/huhuja saadaanko huomenna palaajia kentälle, lähinnä Gazda ja Simme? Väiski taitaa olla tippunut ja Svej tod.näk. vielä poissa.
No eiköhän Gazda pelaa, kun sen kuvalla mainostetaan tätä peliä..Onko kellään tietoa/huhuja saadaanko huomenna palaajia kentälle, lähinnä Gazda ja Simme? Väiski taitaa olla tippunut ja Svej tod.näk. vielä poissa.
Yleensä nuo mainokset on muokattu jos niissä oleva pelaaja ei jostain syystä pelaakkaan. Eli luulisi ainakin Gazdan olevan mukanaNo eiköhän Gazda pelaa, kun sen kuvalla mainostetaan tätä peliä..
Vai oliko mainos tehty jo palon aiemmin?
Toisaalta oli se joka ei ollut paikalla kuvauksissa jos tehdään tällainen johtopäätös Ilveksen laittamasta kuvastaNo eiköhän Gazda pelaa, kun sen kuvalla mainostetaan tätä peliä..
Vai oliko mainos tehty jo paljon aiemmin?
Gazdaa toki harvoin nähdään missään medioissa jostakin syystä.Toisaalta oli se joka ei ollut paikalla kuvauksissa jos tehdään tällainen johtopäätös Ilveksen laittamasta kuvasta
– Kyllähän sitä (flunssaa) tuossa kiertää. Katsotaan keskiviikkona, mikä on kokoonpanon tilanne. Emme ole varmaan ainoa työyhteisö, jossa flunssa kiertää. Saamme kuitenkin terveen miehistön raiteille, Karjalainen vakuuttaa.
Tulee nyt pahat flashbackit Kake Randelinista ja kehnosta KalPan kokoonpanosta.![]()
KalPan kärkikamppailun alla leijuu huolia: "Emme ole varmaan ainoa työyhteisö"
Viime aikoina hurjaan vireeseen jääkiekon Liigassa äitynyt KalPa käynnistää keskiviikkona runkosarjan toiseksi viimeisen viikkonsa Tampereen Ilveksen ...www.savonsanomat.fi
Saa nähdä, millaiset ovat kokoonpanot huomisessa pelissä.
Hyvä huomio, en huomannutkaan edes katsoa, että siitä puuttui Nättinen ja Gazda.Toisaalta oli se joka ei ollut paikalla kuvauksissa jos tehdään tällainen johtopäätös Ilveksen laittamasta kuvasta
Tulee nyt pahat flashbackit Kake Randelinista ja kehnosta KalPan kokoonpanosta.
Veikkaus olettaa siis että Svej, Gazda ja Simme vähintään pois. Näistä lähtökohdista tasabuukki melko oikeutettu.
Veikkaan huomenna menevän aikalailla uusiksi mikäli KalPalla on flunssaa paljonkin kopissa.Veikkaus olettaa siis että Svej, Gazda ja Simme vähintään pois. Näistä lähtökohdista tasabuukki melko oikeutettu.
No nyt kohde on poistunut Veikkaukselta, että kyllä siellä jotain on.Veikkaan huomenna menevän aikalailla uusiksi mikäli KalPalla on flunssaa paljonkin kopissa.
Veikkaan huomenna menevän aikalailla uusiksi mikäli KalPalla on flunssaa paljonkin kopissa.
Kyllä mä tässä kohtaa haluaisin nähdä kunnon matsin. Toi lähinnä kuulostaa siltä että sua pelottaa KalpaKäy meille. Mielellään joku 2,5 kenttää plus Lekkas ja Jatkola sivussa.
Kyllä mä tässä kohtaa haluaisin nähdä kunnon matsin. Toi lähinnä kuulostaa siltä että sua pelottaa Kalpa![]()
Lähinnä se mua kiinnostais nähdä missä mennään Kalpan suhteen, mut jos on repaleista niin ei voi oikeen vertailla.Ei pelota kyllä oikein mikään. Mutta olisihan se kiva joskus pelata itsekin repaleista vastustajaa vastaan, kun itse vetänyt repaleisella rosterilla marraskuusta asti.
Kyllä mä tässä kohtaa haluaisin nähdä kunnon matsin. Toi lähinnä kuulostaa siltä että sua pelottaa Kalpa![]()
Niih.. Eeen pelkääVähän toivon Svejtä jo taas mukaan. Tämä tosin pelkkää toivomista.
Ja ei kai tässä nyt kukaan mitään Kalpaa pelkää.. 5-2 tänään...