KE 8.12.2021 | Kärpät - Ilves

Asylum

Luottopelaaja
Miksi Ilves menee noin ohuella pakistolla? Olisiko jo kannattanut signata vähän lisää leveyttä. Huhhuh!

Itse juttelin hallin avajaisviikonloppuna yhden Ilves-henkilön kanssa asiasta ja ei kuulemma vain ole oikein tarjolla ketään. Näitä Pulleja on saatavilla, mutta hakusessa olisi joku vähän parempi.

E: Itse kyllä lähtisin jo kyselemään vaikka Lalondea Ässistä.

AinaIlves

Luottopelaaja
Miksi Ilves menee noin ohuella pakistolla? Olisiko jo kannattanut signata vähän lisää leveyttä. Huhhuh!
Heitäppä nimiä ketä on saatavilla? Tuskin mistään joukkueista pelaajia noin vaan napataan ja jos ei vahvistukseksi luokiteltavia löydy niin monta mestispakkia meille tarvii vielä signata, että sitä leveyttä on?

Soho

Tähtipelaaja
Ei tosiaan taida olla pelaajia vapaana, kun samaa viestiä tulee joka puolelta. Sahlstedt on etsinyt vahvistusta Lukon hyökkäykseen, mutta ei vaan löydy. Ilves on tainnut metsästää jo puoli vuotta laituria, mutta ei vaan tule. Pakisto alkaa olemaan todella ohut, mutta vielä tolla pärjätään. Varsinkin, jos se Masinin pelikielto nyt jäi tähän yhteen. Paljon on näköjään Kärpilläkin hyökkäyksessä aukkoja.

Bure10

Guest
Paljon on näköjään Kärpilläkin hyökkäyksessä aukkoja.
Jep, ja etenkin alisuorittajia. Esimerkiksi Aaltonen on ollut tällä kaudella varsinkin tasakentällisin todella heikko ja onhan Musenkin taival Oulussa ollut melkoisen synkkää. Jos itse päättäisin Oulussa asioista, niin olisin jo aikoja sitten lyönyt Rädyn veljekset, Tieksolan ja Koivusen isoon rooliin ja katsonut, mihin se kantaa.

Soho

Tähtipelaaja
Jep, ja etenkin alisuorittajia. Esimerkiksi Aaltonen on ollut tällä kaudella varsinkin tasakentällisin todella heikko ja onhan Musenkin taival Oulussa ollut melkoisen synkkää. Jos itse päättäisin Oulussa asioista, niin olisin jo aikoja sitten lyönyt Rädyn veljekset, Tieksolan ja Koivusen isoon rooliin ja katsonut, mihin se kantaa.

Totta. Hämmentävän hyvin ovat pelanneet siihen nähden, että Wellman, Aaltonen ja Mustonen ovat olleet vaisuja ja Leskinen taas kerran saikuttanut. Hänen tehonsahan ovat jälleen priimaa, mutta kun olet puolet peleistä pois, niin eihän siitä täyttä panosta irti saada. Ville Koivunen, Jesse Koskenkorva ja miksei Aku Rätykin, ovat paikanneet asiallisesti.

Ipa72

Luottopelaaja
Mahdetaanko olla valmiita tähänkään peliin heti alusta?

toskala

Luottopelaaja
Mannerin Kärpät oli Ilvekselle aivan ylivoimaisen vaikea vastustaja, neljän vuoden aikana taidettiin voittaa kerran varsinaisella peliajalla. Nyt olisi hyvä aloittaa uusi aika ja Myrrän ottaa Mikkolasta kunnon niskalenkki. No, helppoa peliä ei varmasti tule, mutta kyllä sieltä Raksilasta nyt joskus on joku voitto raavittu niin kai se turvallisinta olisi lähteä sitä 0-0:aa hakemaan. Vähintään piste jos raavitaan niin olen tyytyväinen. Lauantaina sitten Hämeenlinnassa odotan että pannaan mylvivän vierasfanilauman edessä kaikki peliin.

Puujalka

Luottopelaaja
Mannerin Kärpät oli Ilvekselle aivan ylivoimaisen vaikea vastustaja, neljän vuoden aikana taidettiin voittaa kerran varsinaisella peliajalla. Nyt olisi hyvä aloittaa uusi aika ja Myrrän ottaa Mikkolasta kunnon niskalenkki. No, helppoa peliä ei varmasti tule, mutta kyllä sieltä Raksilasta nyt joskus on joku voitto raavittu niin kai se turvallisinta olisi lähteä sitä 0-0:aa hakemaan. Vähintään piste jos raavitaan niin olen tyytyväinen. Lauantaina sitten Hämeenlinnassa odotan että pannaan mylvivän vierasfanilauman edessä kaikki peliin.
Kun kyse on Ilveksestä, ei voida hakea mitään 0-0, vaan täytyy laittaa kaverille luu kurkkuun alusta asti, sehän nähtiin viikonloppuna miten käy, kun lähdetään pelaamaan ns. Pleijarityyppistä peliä, ei oo Ilveksen heiniä ainakaan tällä kokoonpanolla. Silti, nyt edellytetään huippupeliä Zherenkolta ja pakeilta, hyökkääjät sitten niistä 4-5 maalipaikasta täytyy tuutata se 3 pönttöä, valitettavasti.

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Mannerin Kärpät oli Ilvekselle aivan ylivoimaisen vaikea vastustaja, neljän vuoden aikana taidettiin voittaa kerran varsinaisella peliajalla. Nyt olisi hyvä aloittaa uusi aika ja Myrrän ottaa Mikkolasta kunnon niskalenkki.
Mantereen Kärpät oli haastava lähinnä Kiven Ilvekselle. Kivi-Manner taistelussa voitot meni 1-17 Kärppien hyväksi, pudotuspelit mukaan lukien. Myrrän kanssa oli 6 ottelua, joista Ilves voitti 3. Peräti 3 noista 6 ottelusta jatkui vielä 60 minuutin jälkeen. Kärpät voitti varsinaisen peliajan jälkeen 2 ja Ilves yhden sillä Ruotsalaisen viimeisen sekunnin jatkoaikamaalilla.

• Tykkää
Reactions: 17