ADX_03
Luottopelaaja
Saa nähdä miten konkretisoituu.
Peli päättyy joku 8-0, niin voidaan istuttaa koko valmennus katselemaan Ilvesfoorumin tekstejä Kellopeliappelsiini-tyylisesti aina ennen pelejä, että mitä pitäisi tehdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa nähdä miten konkretisoituu.
Kuka johtaa? Jode?Niemelä kuumeessa.
Siihen viittasinkin.Siltä se näyttääkin kun näin myllännyt kokoonpanoja
Eli Niemelä out ja Kalto jatko?Niemelä kuumeessa.
Se oli siis vitsi, viittaus tuohon kokoonpanon mylläykseen.Kuka johtaa? Jode?
Tuskinpa. Herättelyä.Siihen viittasinkin.
Alkaako paniikki hiipiä jo Hölön puseroon kun mies on tunnettu siitä että mikään ei muutu.
Jassoo, eli joko minä olin tyhmä tai sun vitsis. luultavimmin molemmat.Se oli siis vitsi, viittaus tuohon kokoonpanon mylläykseen.![]()
Jumalauta että pelästyin. Sehän tästä olis vielä puuttunut että oltais jouduttu lähtemään iltaan Kalton komennuksessa.Se oli siis vitsi, viittaus tuohon kokoonpanon mylläykseen.![]()
Hölö tosin totesti podissa, että nimenomaan keväällä voidaaan tehdä myös nopeastikin ja paljon muutoksia kokoonpanoihin ja koostumuuksin.Siihen viittasinkin.
Alkaako paniikki hiipiä jo Hölön puseroon kun mies on tunnettu siitä että mikään ei muutu.
Opa tuo suoraviivaisuutta, pahin pörrääjä ansaitusti sivuun, elikkä Ratinen. Ei ole kuin haitta kentälliselleen, ylimielisiä kikkailuja yms.
Olisi siihen voinut toki lisätä sen että viittasin kokoonpanoon.Jassoo, eli joko minä olin tyhmä tai sun vitsis. luultavimmin molemmat.
Nyt on hyvät ketjut. Jokaisessa kentässä on maalintekijöitä. Tänään tehdään maaleja vähintäänkin lähelle maaliodottamaa!Henman-Mäntykivi-Quenneville
Kos-Jasek-Lööke
Engberg-Borg-Palola
Björkqvist-Török-Klingberg
Parikka-Johansson
Kucerik-Pelli
Nyberg-Utunen
Latvala
Pavlat
(Armalis)