Soho
Tähtipelaaja
Taitavat troolata korisverkolla...
Kunhan ei ole niitä Juupen trikoita päällä, niin kai sieltä jotain nouseekin.
Taitavat troolata korisverkolla...
Puut loppu.Heittäkääs ny joku vettä kiukaalle.. alkaa lämpö hiipumaan.
Vai onko pesä jo musta ?
Otetaan Jypistä pari halonhakkaajaa.Puut loppu.
Eli pulla uunissa ja kesäkuussa ulos.
Samaan aikaan kun muut jengit vahvistuu kohti pleijareita.Kohta tulee se legendaarinen lause. Iso nimi oli lähellä
sopimusta. Kariutui viime
hetkellä.
Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.Samaan aikaan kun muut jengit vahvistuu kohti pleijareita.
Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Hyvä! Mutta ei kai tämä kieli siitä, että jotkut loukkaantuneet ovat pidempään saikulla?Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Onko sen puoleen ollut puhetta, että kaksi pelaajaa olisi haussa, ellei jopa jo tarttunut melkein? Tätä olen peräänkuuluttanut jo jonkin aikaa, kun selvää on ettei meidän Ipa tuurilla pärjää, ei koskaan.Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Pitää olla hiljaksiin niin saadaan kalaa. Ehkä ensviikolla, ehkä loppuviikosta.Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Itse olen jo pitkään etsinyt nuoruuttani, työmotivaatiota ja elämäniloa..Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Joko on kiuas täynnä puita?Puut loppu.
Ootteko katoottonut kalakalenterista olis silloin otilla.[Pitää olla hiljaksiin niin saadaan kalaa. Ehkä ensviikolla, ehkä loppuviikosta.
Sytykettä tarvis, mutta menee varmaan huomiselle.Joko on kiuas täynnä puita?