KURITTAJA
Luottopelaaja
Niin ja Janikin vielä! 4 Mörköä siis.Neljä jos pidät Nymania. Muut olisivat Anttila, Bau ja Hakala.
Niin ja Janikin vielä! 4 Mörköä siis.Neljä jos pidät Nymania. Muut olisivat Anttila, Bau ja Hakala.
Jere Karjalainen noussut taas esille muutamissakin eri lähteissä... Mitään mistään en siis itse tiedä.
Karjalaisesta en oikein tiedä, että mitä mieltä olisin. Onhan hän ihan Ok maalintekijä ollut, mutta silti vähän arveluttaa.
Karjalainen on kyllä yhtä suonenvetokautta lukuunottamatta kuin Oden konsanaan.
On täällä odotukset jo kohtuuttoman rajoilla kun lehterä on liian hidas ja karjalainenkin menee pakkopullan puolelle.
Ok.
18,12,18, rikkinäinen kausi, 24 maalia, viimeiset liigakaudet... sanoisin ihan kohtuu hyväksi maalintekijäksi Liigaan.
Toki sillä erotuksella, että Karjalainen ei saanut mitään aikaiseksi Liigassa ennen kuin 23v. kaudellaan. Oden painanut pari 40 ottelun kautta ja lähes täyden 21v. kauden, joka tehojen puolesta lähellä Karjalaisen toiseksi parasta liiga kautta.
Siihen päälle sitten vielä, että palkka olisi kaksin-, ellei jopa kolminkertainen.
On täällä odotukset jo kohtuuttoman rajoilla kun lehterä on liian hidas ja karjalainenkin menee pakkopullan puolelle.
Mikäs oli Karjalaisen Odenin ikäisenä?Niin mikä se Odenin maaliennätys nyt onkaan? No vastaan itse. KooKoon A-junnuissa 20 maalia. Liigasta siis 11 maalia tältä kaudelta.
Ja Odenhan meillä jo on sopimuksellinen pelaaja.
Voisin pikku vedon vaikka lyödä, että kumpi tekee enemmän maaleja ensi kaudella, jos molemmat pelaa Liigaa.
Jere Karjalainen noussut taas esille muutamissakin eri lähteissä... Mitään mistään en siis itse tiedä.
Hyvä treenikesä alle ja vähän kun saa malttia niin 20 häkin rajapyykki ens kaudella lähellä. 15 menee kyllä rikki.
ellei jokainen palstaunelma toteudu ja täällä on ykköskorin äijiä kolme kentällistä