Random Hero
Vakiokokoonpanossa
Meinasin jo heittää Tomi ja Ville Hirvonen, mutta eivät ehkä pelanneetkaan samaan aikaan...Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasin jo heittää Tomi ja Ville Hirvonen, mutta eivät ehkä pelanneetkaan samaan aikaan...Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Joo, siis se jäi sanomatta että samaan aikaan.Meinasin jo heittää Tomi ja Ville Hirvonen, mutta eivät ehkä pelanneetkaan samaan aikaan...
Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo jaOnkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo ja
Juha Lahtinen, Timo ja Jukka Hirsimäki, Ari ja Risto Kankaanperä
Tällaiset löysin internetin syövereistä.
Ei mitään käryä. Sellaisia nimiä, että ovat pelanneet ennen kuin olin kiiluna isäni silmäkulmassaOnko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?![]()
Olemme samassa veneessä.Ei mitään käryä. Sellaisia nimiä, että ovat pelanneet ennen kuin olin kiiluna isäni silmäkulmassa
Ainakin Kankaanperän veljekset olivat samaan aikaan. Ja veljeksiä toki olivat, vaikka eivät samaan aikaan pelanneetkaan, myös Jesse ja Jarno Niinimäki sekä Teemu ja Tommi Huhtala.Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?![]()
Ainakin Kankaanperän veljekset olivat samaan aikaan. Ja veljeksiä toki olivat, vaikka eivät samaan aikaan pelanneetkaan, myös Jesse ja Jarno Niinimäki sekä Teemu ja Tommi Huhtala.
Tiitolat!!Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Kuinka minulla on sellainen muistikuva, että olisi käynyt? Eliteprospects mukaan ainakaan virallisia pelejä ei ole.Eihän Jarno pelannut koskaan Ilveksessä?
Eikös Hakasia ollu viä Mattikin?Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo ja
Juha Lahtinen, Timo ja Jukka Hirsimäki, Ari ja Risto Kankaanperä
Tällaiset löysin internetin syövereistä.
Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?![]()
Vastaan tänne ettei OT jatkuisi enempää lööfin ketjussa.Eikös Hakasia ollu viä Mattikin?
Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?En tiedä onko tämä jo vanha juttu, mutta mulla tuli aamukahvit nenästä niin paljon nauratti.
Tapparan uusi kannataja yhdistys "Läpsytinlegioona"
Siellä Tappara.co:ssa tämä Osasto85 on ihan yleisessä käytössä ollut jo pitkään, että minkään ei tarvitse muuttua siltä osin!Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?