Mouhijärven Ilves
Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti saavat myös mouhot tänään osansa Pekon huonosta käytöksestä.
Niin sää meinaat, että siellä olisi tänään Lahessa läpsytinlegioona mukana? Eihän ne käy edes kotipeleissä niin miten ne nyt vieraspeliin päätyisi.Toivottavasti saavat myös mouhot tänään osansa Pekon huonosta käytöksestä.
Nyt on asiallinen profiilikuva. Itekkö ihan teit?Noniin tämän päiväinen pakotti vaihtamaan profiilikuvan.
JuuNyt on asiallinen profiilikuva. Itekkö ihan teit?
Sen voin luvata, että minä se en ole, mutta joku otti kyllä tästä kopinTehkää ny joku Eetu Fucking Tuulola nimimerkki. On sen verta vahvaa suorittamista pelistä toiseen.
Iso iso pettymys toistaiseksi.
Sen voin luvata, että minä se en ole, mutta joku otti kyllä tästä kopin
katso liitettä 3277
Enää tarvitaan "Eetu Fucking Päkkilä" niin meillä on kolme muskettisoturia kasassa. Kuka uhrautuu?
Jokisen kommentit tuosta taklauksesta
Kotona.Mistäs tänä päivänä saa Tampereen halvimmat munkkikahvit?
Kotona.
Vaikea sanoa tuohon mitään järkevää. Anteeksi viisasteleva heittoni. Aikanaan sai Kauppahallista uunipellin kokoisen munkkipossun hintaan 6 euroa. En tiedä saako enää tänä päivänä. Tekivät tosin vain yhden valmiiksi aamulla. Tilaamalla sai toki. Itse suosin Pyynikin munkkikahvilan munkkeja. Eivät ole halvimpia mutta hyviä.Tämä on toki totta. Aikanaan halvimmat munkkikahvit oli siinä Viinikan liikenneympyrän lähellä olevassa k supparissa.
Vehoniemen automuseolta saa myös todella hyviä munkkeja. En sano että parempia, ettei tule riitaa. Joku tosin saivartelee varmaan että se onkin Kangasalla, mikä on toki totta.Itse suosin Pyynikin munkkikahvilan munkkeja. Eivät ole halvimpia mutta hyviä.
Pitää paikkansa. Ja hienot maisemat sielläkin. Tuli vaan aikanaan munkeille hintaa kun piti ostaa aina pojalle museon kaupasta joku auton pienoismalliVehoniemen automuseolta saa myös todella hyviä munkkeja. En sano että parempia, ettei tule riitaa. Joku tosin saivartelee varmaan että se onkin Kangasalla, mikä on toki totta.
Vehoniemen munkit on parempia kuin Pyynikin munkitVehoniemen automuseolta saa myös todella hyviä munkkeja. En sano että parempia, ettei tule riitaa. Joku tosin saivartelee varmaan että se onkin Kangasalla, mikä on toki totta.
Makuasioita. Molemmat kelpaa kyllä. Ehkä Suomen halvimmat munkkikohveet 50c saa Muonion yläpuolella Enontekiön Sonkamuotkassa muistaakseni Sannan putiikki nimisessä matkamuistomyymälässä. Pari kertaa tullut käytyä matkalla Kilpisjärvelle. Jos en väärin muista niin kohveeta sai santsata. On kyllä hieman Kangasalaakin kauempana Tampereesta. Ei tosin pärjää Pyynikin eikä Vehoniemen munkeille.Vehoniemen munkit on parempia kuin Pyynikin munkit