Duunit jatkuu myös kesän yli. Sain kuitenkin uuteen määräaikaiseen sisällytettyä ehdon, jolla saan vaihtaa työpaikkaa kuukauden irtosanoutumisajalla. Hyvä puolustusvoitto tuli siis otettua.
Mukavan rentoa nyt tämä työnteko, kun "päällikkö" on poissa säätämästä oikeastaan koko kesän ajan. Ensin puolitoista kuukautta vanhempainvapaalla ja myöhemmin vielä kesälomalla (ai miten niin työelämä suosii vanhempia).
Mitähän tässä muuta kertoisi. Pari ihmistä on työpaikalla noteerannut, että paino on pudonnut melkoisesti. Molemmat ulkomaisia miehiä.
Tuohon se 68 kilon pintaan on juminut. Nyt on siinä mielessä helppo myös ylläpitää tätä, sillä klo 18 jälkeen on helppo olla syömättä, kun ei tule enää nälkä samalla tavalla kuin aiemmin.
Olin tuon dieetin ajan kokonaan treenaamatta, mutta nyt olen sitten tehnyt niin, että juoksen niinä päivinä kun en kulje pyörällä duunissa ja muuten painotan sitten lihaskunto- ja voimapuoleen.
Ihan hiukkasen olen ylpeä tavoitteeseen pääsystä ja siitä, että pystyin alle puolessa vuodessa palaamaan ainakin lähelle sitä mitä joskus olin.