Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Joo sovelluksen kautta niitä kyllä jaellut.Sovelluksella jakaessa kyllä toimii ihan normaalisti. Voi olla, että jos selainversion kautta jakaa niin esikatselu ei toimi
Joo sovelluksen kautta niitä kyllä jaellut.Sovelluksella jakaessa kyllä toimii ihan normaalisti. Voi olla, että jos selainversion kautta jakaa niin esikatselu ei toimi
Kokeile huviksesi vaihtaa URLiksi twitter.com eikä x.com nauran jos korjaantuu sillä.Joo sovelluksen kautta niitä kyllä jaellut.
Mä voin testataKokeile huviksesi vaihtaa URLiksi twitter.com eikä x.com nauran jos korjaantuu sillä.
No perhana. Kokeilen tolla sun x.com linkillä, että toimiiko mulla se esikatseluVanhassa aina vara parempi!
Hyvä, että asiaan löytyi ratkaisu!
Edit.
Testing
https://twitter.com/ilveshockey/status/1692572604589129971?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg
Mulla tää ei kyllä toiminut
No ei voi mitään kai se taas jossai kohtaa lähtee rullaa!No perhana. Kokeilen tolla sun x.com linkillä, että toimiiko mulla se esikatselu
e. Ei toimi tolla x.com linkillä
Toi linkissä ja nyt suluissa oleva tekstin pätkä on ns turha ja sen takia linkki ei toimi. Eli kun otat sen pois niin homman pitäisi rokata normaalisti.No perhana. Kokeilen tolla sun x.com linkillä, että toimiiko mulla se esikatselu
https://x.com/ilveshockey/status/1692493441819681081 (?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg)
e. Ei toimi tolla x.com linkillä
Olen kai vähän tiukkis, kun en osaa pitää pahoinpitelyä hauskana.Tämä kyllä selittää jonkin verran noita Postin ongelmia
MTV: Postin työntekijöiden kahvi oli terästetty LSD:llä
Työntekijät kärsivät tasapainohäiriöistä, pahoinvoinnista ja huimauksesta.www.is.fi
Ensi viikolla ilmestyy Urheilulehden SM-liigan kausiopas 23-24.
Samaan aikaan Sanoma tarjoaa ilmaisen näytelehden, jossa on vaihtoehtona juurikin Urheilulehti. Jos haluaa kausioppaan lueskella, niin kannattaa pistää tuo ilmainen näytelehti tulemaan.
Etsimääsi sivua ei löydy tai tarjous on jo päättynyt
tilaa.sanoma.fi
Kiitos, arvostan. Tällä hetkellä näyttää parin paikan osalta ihan lupaavalta, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tietää ainakin parin edellisen työpaikan perusteella tarkkaan, että minkälaiseen tai oikeastaan ennemminkin minkä uskontokunnan omistamaan yritykseen en enää hommiin lähde.@Bure10
Kyllä mitä sun ulostuloja lukenu ni ihan vilpittömästi toivon ja uskon että löydät mieleises ja pitempi aikasen työpaikan. Menis muuten reippaan ja motivoituneen olonen työntekijä jouten olossa täysin hukkaan.
Vielä puuttuu Valevuori.X (twitter) on nyt sitten pelattu läpi.
katso liitettä 5425