Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mitäköhän meidän oma Nettomaksaja™ on tällä kertaa tehnyt tai jättänyt tekemättä?
Olisko sillä hänen hiihto spektaakkelilla jotain tekemistä tämän kanssa?
Toki määhän olen vain hanhinaama joka kaakattaa.
Tuossa oli vuodet 2017-2021 eli ehkä se hiihtokin sieltä perästä tulee!

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Mitäköhän meidän oma Nettomaksaja™ on tällä kertaa tehnyt tai jättänyt tekemättä?
Olisko sillä hänen hiihto spektaakkelilla jotain tekemistä tämän kanssa?
Toki määhän olen vain hanhinaama joka kaakattaa.
Aina yhtä huvittavaa kun syyttää Veikkausta omien verojen maksamatta jättämisestä. :D

Allu on kuopassa ja silti se vaan kaivaa edelleen sitä kuoppaa syvemmäksi.

Ja kyllä, minäkin olen vain hanhinaama joka kaakattaa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Aina yhtä huvittavaa kun syyttää Veikkausta omien verojen maksamatta jättämisestä. :D

Allu on kuopassa ja silti se vaan kaivaa edelleen sitä kuoppaa syvemmäksi.

Ja kyllä, minäkin olen vain hanhinaama joka kaakattaa.
Yllättävän hiljaa on ollut tänään. Mielenkiintoista nähdä, mikä on taktiikka kun tulee poterostaan esiin.

Harmi vaan, että eihän tämäkään tuomio varmaan mitään muuta. Ellei tule sitten oikeasti linnaa mutta en usko. Maksut ulosottoon ja saa jatkaa elämäänsä epsanjassa.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Yllättävän hiljaa on ollut tänään. Mielenkiintoista nähdä, mikä on taktiikka kun tulee poterostaan esiin.

Harmi vaan, että eihän tämäkään tuomio varmaan mitään muuta. Ellei tule sitten oikeasti linnaa mutta en usko. Maksut ulosottoon ja saa jatkaa elämäänsä epsanjassa.
Oisko jopa maximum attack tulossa?

Tosiaan en itsekään usko tuon mitään muuttavan. Toivotaan toki, että sieltä linnaa tulisi jossain vaiheessa niin pääsee niiden alamaailman leipureiden naapuriksi mahdollisesti. :)