• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Torski

Tähtipelaaja
Screenshot_20250328_135343_Jodel.jpg

En keksinyt parempaakaan ketjua. On ainakin yksi asia, jossa Paavon kanssa olen samaa mieltä. Heinäluoman vastaus oli kanssa hauska.
Heinäluoman vastaus :D
Kerro, että olet mouho, kertomatta, että olet mouho.

Kungberg

Luottopelaaja
Vitun vittu. Perjantaina missasin game 2, koska olin töissä. Nyt sit sunnuntai-iltana nousi kuume enkä saa millään laskeen sitä, paska olo ja yskittää. Koko vuosi ihan terveenä ja tähän harvinaiseen sarjaan pitää sit iskeä tämmönen! Pakko parantua keskiviikoks kun on sinnekin lippu!

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Vitun vittu. Perjantaina missasin game 2, koska olin töissä. Nyt sit sunnuntai-iltana nousi kuume enkä saa millään laskeen sitä, paska olo ja yskittää. Koko vuosi ihan terveenä ja tähän harvinaiseen sarjaan pitää sit iskeä tämmönen! Pakko parantua keskiviikoks kun on sinnekin lippu!
On kyllä helvetillinen tauti-aika. Perjantaina jäi peli väliin koska olin kuumeessa ja nytkin vielä puolikuntonen mutta kun ei oo kuumetta niin pakko mennä. En oo ollu varmaan itekkään toissa syksyn jälkeen ollu kipeenä ja nyt sit iski

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Nyt on ihan hirveä tautiaika meneillään, ollut noin kuukauden. Itsekin olin ollut pitkään terveenä ja pari jotain 2-3 päivän nuhaa oli viime vuonna. Nyt iski itselle keuhkoputkentulehdus ja sitä ei olla oltu terveenä melkein kahteen viikkoon. Äidillä kurkunpääntulehdus eikä tällä lähde ääni kunnolla.