Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Oon menossa ens viikoks TET:tiin Ilvelselle. Niin haluaisin vaa kysellä et onko jollain jotain kysymyksiä johon haluais kipeesti vastauksen. Pystyn kyselemää ainaki Ilveksen pelaajilta, markkinoinnilta ja huollolta. Ihan kaikkea en tietenkää saa kertoo esim loukkaantumiset ja muu arkaluontoinen. Toivottavasti jotai tulis ku en oo ite keksiny lähes mitää.

Oon menossa ens viikoks TET:tiin Ilvelselle. Niin haluaisin vaa kysellä et onko jollain jotain kysymyksiä johon haluais kipeesti vastauksen. Pystyn kyselemää ainaki Ilveksen pelaajilta, markkinoinnilta ja huollolta. Ihan kaikkea en tietenkää saa kertoo esim loukkaantumiset ja muu arkaluontoinen. Toivottavasti jotai tulis ku en oo ite keksiny lähes mitää.

Mainio TET-paikka, hienoa!

Haluatko kertoa vähän tarkemmin, mitä työnkuvaasi kuuluu jakson aikana?

Lähinnä huollon auttamista, Ilmeisesti joku markkinointipalaveri kans

Ok. Jos ei työnkuva edellytä kysymyksiä, niin älä niistä stressaa, vaan kysele spontaanisti asioita, joita itse haluat tietää.

Tosin Soinin Sebulta voisit kysyä, että joko tietää mikä eläin haluaisi olla? (Vastauksen pitäisi olla itsestäänselvyys).

Viittaan tähän viestiin:

Shuatana sitä säikähtää etenkin näin porkkanavärejä kantavana ku avaa foorumin ja sen normi 2 ilmoituksen sijaan näkyykin YHDEKSÄN ilmoitusta ja kaikki nauruemojeita Tappara ketjun viestiin ja meikäläisen muistilla ei yhtään mitään muistikuvaa kenen väärän mielipiteen olen mennyt haukkumaan, mutta olikin vaan naureskelua Tapparan somehommille. Mouhijärveläinen itsetuntoni on edelleen kasassa.

Takaisin