Matej Tomek?
Matej Tomek?
Kuuleman mukaan "todella kovan kaliiberin tshekkiveska". Nimeä en tiedä.
Tomek on slovakki eli siltä osin ei osu kuvaukseen. Hän ja aiemmin huhuiltu venäläinen maalivahtilupaus olisi kyllä minimitaso, mistä voidaan lähteä menestyvää joukkuetta rakentamaan.
Kun miettii, miten nousujohteisesti ja tasaisestikin Mäkkäri kykeni suorittamaan keväällä, niin tuo kuvailtu tandemi olisi askel taakse. Silloin tärkein osa-alue joukkueesta olisi lähinnä kysymysmerkki ja rakennettu sen varaan, että "kyllä ne jätkät kirittää toisiaan huippusuorituksiin".
Ilveksestä ei ole tulossa ketään ja kotimaisia ei ole vapailla markkinoilla.Oli aikoinaan karvas pala huomata, ettei Ilveksessä ole maalivahtiosastolla omaa kasvattia. Nyt tulee väkisinkin samanlaiset vibat, jos kumpikin torjuja tulee ulkomailta. Ensin jouduimme luopumaan ilvesläisyydestä maalivahdeissa ja nytkö sitten kotimaisuudesta kokonaan?
Eikä tässä ole pätkääkään rasisimia taustalla vaan puhtaasti se, että Ilves seurana ja Suomi maana ovat perinteisesti olleet hyvän tason maalivahtihautomoita.
Puhutaan kovasta Tsekki veskarista, eikä ole Bartosak, joten vaihtoehdoksi sopimuksettomista jää vain Petr Mrazek
Hmm @Arzamas osaatko kertoa jotain tällaisesta kaverista?Tämmöinen löytyi myös: Marek Mazanec at eliteprospects.com
Hmm @Arzamas osaatko kertoa jotain tällaisesta kaverista?
Huhuja liikkuu, että kaksi maalivahtia olisi tulossa. Huippuluokan tshekki, sekä nuorempi venäläinen (?). Tämä tshekki ei ole Bartosak.
Ilmeisesti Mäkiniemi lähdössä P-Amerikkaan.
Toivottavasti nyt ketään ei heitetä bussin alle loppuu mun tai rakkaan kolleegan ura siihen sitten.Venäläinen nuori maalivahti on varma, mutta nyt kuullut toiselta, myös luotettavalta taholta, että Tshekkiveskaria ei olisikaan tulossa ja Mäkiniemi jatkaisi.. Mielenkiintoista.
Asiat elää, toivottavasti ette heitä mua bussin alle
Jotenkin loogisin olisi, että Mäkiniemi jatkaa.Venäläinen nuori maalivahti on varma, mutta nyt kuullut toiselta, myös luotettavalta taholta, että Tshekkiveskaria ei olisikaan tulossa ja Mäkiniemi jatkaisi.. Mielenkiintoista.
Asiat elää, toivottavasti ette heitä mua bussin alle
No jo on käänne, jos Dostal palaa meille ja Mäkiniemi lähtee NHL valloitukselle. Mä en sano enää mitään mistään sen jälkeen...Dostalin kanssa ainakin ovat olleet aikasemmin yhteydessä, mutta epäilen isosti ettei jatkaisi Amerikassa. Mielenkiintoista, jos Tshekkiläinen veskari tuloillaan.