Ipappa
Vakiokokoonpanossa
Vs: Kevään play-off seuranta
Hieno huomata, että osasit poimia viestistäni oleellisimman. ;D Minähän niin hehkutinkin tällaisten gallupien (sen paremmin kuin vedonlyöntikertoimien) merkitystä. En todellakaan väitä, etteikö Tappara voi aivan hyvin voittaa mestaruutta enkä ole aikeissa lyödä vetoa sitä vastaan. Sinun tapparalaisuudestasi sen sijaan voisin vetoa melkein lyödäkin.
EDIT: Voi voi, ME ei olla yhtä suosittuja kuin TE! : (Se on muuten logiikka, ei logiigga. Sääli, että se jäi korkeakoulussasi oppimatta.) Lihavoinnit ja alleviivaukset alkuperäiseen viestilainaukseeni tehty vasta nyt - syykategoria: rautalanka, vääntäminen jne... Se gallup-juttu oli siis vitsi, mutta kiva kun heti lankesit näyttämään oikean karvasi tai pikemminkin ilveskissankarvattomuutesi.
ipaipaipa sanoi:Ipappa sanoi:Tuosta ennakkosuosikin asemasta sen verran, että ainakin Suomen jääkiekkoa (tai SM-liigan sivuja) seuraavat ihmiset ovat kääntyneet pitämään Ässiä nyt ennakkosuosikkina.ipaipaipa sanoi:--
Minunkin mielipiteeni ovat myös sinun mainitsemaasi spekulaatiota, Mutta mikäli jokainen vedonlyöntitoimisto jotka työkseen laskevat kertoimia, pitävät edelleen Tapparaa suosikkina, niin ennemmin minä niitä uskon kuin muutamaa täällä kirjoittavaa ihmistä, jotka eivät varmasti pysty ilman värilaseja kirjoittamaan.
Vai että sm-liigasivujen galluppi on kääntynyt Tapparaa vastaa, no hui. Sinä olet kyllä yksi lehtikeisari, kaikki sinun juttusi käsittelevät jotain ihme lehti galluppeja. Sinulla ei ole ikinä mitään omaa mielipidettä mistään.
Minulle on ihan sama mitä sinä luulet, jos sinä olet nyt Ilvekseen tyytyväinen kun Ässät voittaa gallupissa Tapparan niin ole, minä en kyllä vieläkään ole ennen kunnon sentteriä.
Edelleen, Luotan kertoimenlaskijoihin, en mielipidekyselyihin, niihin vaikuttaa aina oman joukkueen kannatus tai sinun tapauksessa viha. Olen joskus kuullut sanonnan että jos olet pienistäkin asioista vihainen, ei elämäsi ole muutenkaan kauhean antoisaa(kuten nyt esim. Sinun minä jahtini).
Ja tuolla sinun logiigallasi Tappara on meitä suositumpi, niillä on enemmän kannattajia, twitterissä, Facebookissa, Liigapörssissä, sm-liigan sivuilla jne.
Sinä olet vain niin kiihko-ilves että et pysty järjellä ajattelemaan mitään vaan toistan noita samoja 90-luvun katuvarsigallupeita millä ei ole nykymaailmassa mitään virkaa enään.
Minulla taas on elämässäni muutakin, joten pystyn ajattelemaan myös ilman tuollaista kiihkoilua, mutta Joo, tehdään sillain, annat Tapparalle vaikka kolmen kertoimen, niin voidaan sopia Tampereelle joku paikka niin tuuppaan pari tonnia siihen. Tai jos annat saman kertoimen Ässille niin lyön sen sitten sille.
Katsos, ei se tuon vaikeampaa ole, vai että sm-liiga sivujen galluppi oikein. Just.
Hieno huomata, että osasit poimia viestistäni oleellisimman. ;D Minähän niin hehkutinkin tällaisten gallupien (sen paremmin kuin vedonlyöntikertoimien) merkitystä. En todellakaan väitä, etteikö Tappara voi aivan hyvin voittaa mestaruutta enkä ole aikeissa lyödä vetoa sitä vastaan. Sinun tapparalaisuudestasi sen sijaan voisin vetoa melkein lyödäkin.
Ipappa sanoi:---
Tosin ei näillä gallupeilla sen paremmin kuin vedonlyöntikertoimilla ratkaista yhtään peliä. Mutta koska, ipaipaipa, olet täysin kyvytön vastaanottamaan mitään edes aavistuksenkaan kielteistä havaintoa tai faktaa Tapparasta, ajattelin nyt tällaisella vielä hieman kiusata.
---
EDIT: Voi voi, ME ei olla yhtä suosittuja kuin TE! : (Se on muuten logiikka, ei logiigga. Sääli, että se jäi korkeakoulussasi oppimatta.) Lihavoinnit ja alleviivaukset alkuperäiseen viestilainaukseeni tehty vasta nyt - syykategoria: rautalanka, vääntäminen jne... Se gallup-juttu oli siis vitsi, mutta kiva kun heti lankesit näyttämään oikean karvasi tai pikemminkin ilveskissankarvattomuutesi.