Raipen lämäri
Luottopelaaja
Mielestäni kaikki ulkkarit ketä pelaa vielä KHL.ssä, niin ei mitään asiaa enään ikinä mihinkään muuhun liigaan.
Sklenickan siirto varmistui:Liigastakin tutut Lukas Klok ja David Sklenicka siirtyvät KHL:ään jutun mukaan:
Sklenička a Klok v reprezentaci chybí z osobních důvodů. Je za tím KHL?
PŘÍMO Z NĚMECKA | Hraješ KHL? V hokejové reprezentaci nebudeš. Při zahájení přípravy na mistrovství světa chyběli v sestavě českého týmu obránci David Sklenička a Lukáš Klok. První z nich byl nejlepším bekem švédského Brynäs a naposledy startoval na listopadovém turnaji Karjala. Druhý přijel v...isport.blesk.cz
Onhan kyseessä toki Venäjän armeijan keskusurheiluseuran jääkiekkojoukkue, niin ei sinänsä kauheen yllättävää, että siellä tuetaan omia sotavoimia.
Itänaapurissa pistetään taas ”parasta” pöytään. Jotkut vielä oikeesti haluaa näitä takaisin kansainväliseen urheiluun…
Onhan kyseessä toki Venäjän armeijan keskusurheiluseuran jääkiekkojoukkue, niin ei sinänsä kauheen yllättävää, että siellä tuetaan omia sotavoimia.
Tuskin siellä liikkuu yhtään mikään muu kuin rahan kiilto silmissä. Valitettavasti.CSKAn tämän kauden rosterissa on näemmä kaksi pelaajaa muualta kuin Venäjältä tai Valko-Venäjältä, puolustajat Fredrik Claesson Ruotsista ja Darren Dietz Kanadasta. Dietz toki on hommannut jo aiemmin Kazakstanin passin ja edustaa maata maajoukkuetasolla.
Siinä sitä on esimerkkinä kaksi täysin käsittämätöntä ihmiskyrpää. Liikkuukohan ajatustakaan esimerkiksi tämän svedupetterin päässä nähdessään z-asunsa odottamassa kopissa? Kaduttaako edes pientä ohikiitävää hetkeä? Miettiikö sekuntiakaan, minkä vitun takia olen 170 NHL-matsin jälkeen täällä osana tätä verisirkusta?
KHL-kaudella kylmäävä alku – Armeijaseuran paita ei jättänyt mitään epäselväksi
Mää oon alkanut ihmetteleen miksi nää meidän mediat ylipäätään uutisoi näistä Pulkkisen kuvioista? Paistattelee taas jokaisen lehden urheiluosiossa.Teemu Pulkkinen palaa jälleen Venäjälle
Suomalaishyökkääjä Teemu Pulkkinen jatkaa uraansa Venäjän KHL-liigassa.www.mtvuutiset.fi
Pulkkinen jatkaa KHL:ssä Kunlun Red Starin riveissä
Ne rokottaa noita kaikkia venäjällä pysyviä urheilijoita. Onhan uutisissa ollut jotain ihan suurelle yleisölle tuntemattomia jääpalloilijoita ja muitakin pelaajia esillä ja asian pihvi näyttää olevan se että pelaa venäjällä.Mää oon alkanut ihmetteleen miksi nää meidän mediat ylipäätään uutisoi näistä Pulkkisen kuvioista? Paistattelee taas jokaisen lehden urheiluosiossa.
Ilman niitä en muistaisi koko tyyppiä. Nyt muistan että tyyppi on täysi luopio jota ei toivottavasti nähdä Euroopassa enää ikinä.Mää oon alkanut ihmetteleen miksi nää meidän mediat ylipäätään uutisoi näistä Pulkkisen kuvioista? Paistattelee taas jokaisen lehden urheiluosiossa.
Vaikka ei sua niin muita saattaa kiinnostaa?Mua edelleen ihmetyttää miksi KHL:stä tai Pulkkisesta täytyy kirjottaa yhtään mitään suomalaisissa medioissa?
Venäjän armeijaa kunnioitetaan jättiyleisön edessä Pietarissa – Pelaako Teemu Pulkkinen?
Roman Rotenberg omistaa pelejä ja voittoja Venäjän armeijalle.www.iltalehti.fi