Kaukofani
Luottopelaaja
Mulle luvattiin tällä viikolla. Ja sanottiin et playoff kortti millä jatketaan….Moro tietääkö kukaan että millon se kausari tulee kun ei oo vielä kuulunut mitää ja miten se toimitetaan minulle
Mulle luvattiin tällä viikolla. Ja sanottiin et playoff kortti millä jatketaan….Moro tietääkö kukaan että millon se kausari tulee kun ei oo vielä kuulunut mitää ja miten se toimitetaan minulle
Sama tieto minullekin kerrottiin, kun kävin maksamassa meidän kortit Ilveskaupassa. Vanhalla kortilla kuulemma mennään.
Taitaa tuo huono sovellus olla näissä se villakoiran ydin, näitä samoja ongelmia kun on muillakin seuroilla. Seurojen puolelta voi olla muutenkin vaikeaa ottaa kantaa asiakkaiden kysymyksiin, sillä sovellusten alla oleva tekniikka ei ole avointa toimistojen työntekijöille.Itselläkin näkyy sovelluksessa kausikortin kohdalla vielä Playoffs 2024. Viime kaudelta jatkuva kausari on käyty jo maksamassa Ilves-Kaupalla aikoja sitten. Ajattelin ottaa kuitenkin viime kauden fyysisen muovikortin perjantaina mukaan Hakametsään, jos sovellus ei ehdi päivittymään sitä ennen.
Hyvä, että edes silloin. Toivottavasti kuitenkin pystyvät ajamaan kausikortteja sovellukseen jo aiemmin. Todennäköisesti pääsevät silloin itsekin helpommalla, kun ei tarvitse vastailla hätääntyneiden kausikorttilaisten kysymyksiin. Kyselijöiden määrä lisääntynee, mitä pidemmälle viikko etenee ilman merkkiä alkavan kauden kausarista.Tänään sain tiedon, että viimeistään perjantaina pitäisi sovelluksessa näkyä kausarit kun lippupalvelu alkaa ajamaan kausikortteja sovellukseen.
Nysse kuuluu perjantain lippuun.Onko nyt perjantaille nysse ominaisuus kausarilla käytössä vai meneekö chl peleihin vasta??
Tässähän on vielä se jännä juttu, että esimerkiksi itse vaihdoin paikkaa, muovikortti tuli toista kuukautta sitten ja apissa on uusi kortti, mutta alla lukee tyylikkäästi "2024 Playoffs KAUSIKORTTI 2024"Mutta ei kai se siellä Ilves-apissa ole enää nimellä playoff-kausikortti 2024? Kai sinne ne uudet kortit pitäisi näkyviin tulla? Tai ilves.lippu.fi sivustolle. Siellä ei näy mitään korteissa, eikä tilauksissa.
Uus kausarin omistaja täällä kyselee että missä sitä perjantaina saa istua että onko siellä numeroimattomat paikat vai määrätyt paikat kausikorttilaisille?
Mua jo jännitti sekin ettei tullut tilausvahvistusta tms.Uskomatonta sekoilua. Itselläni on vain vanha 3 vuotta käytössä ollut kausikortti. Toimiiko vaiko eikö, siinäpä kysymys.
Mitään vahvistusta maksun onnistumisesta/tilausvahvistusta ei ole tullut.
Ilves.lippu.fi näyttää tyhjää ja tuon mukaan ei ikänä ole ollut kausikortti.
Apissa ei näy kuin tuo, numerollasi ei ole kausikorttia.
En valitettavasti luota koko lippu.fi toimintaan. Miten on näin vaikeaa vuodesta toiseen saada hommat kuntoon. Irtolippulaiseksiko sitä on alettava?
Tai sitten se on laskutuksen vuoksi playoff kortti, jos on jäänyt taloon rahaa sisälle.Itselläni on nyt myös tullut kausikortti appiin näkyviin. Siinä lukee myös tuo 2024 playoffs mutta eiköhän kortti perjantaina tosiaan toimi. Tainnut jäädä vain toi playoffs homma kummittelemaan kaikille.
Mahdollista, mutta olisi fiksua tiedottaa moisesta. Vähentäisi tätä tyhjänpäiväistä hämmästelyä ja kummastelua.Tai sitten se on laskutuksen vuoksi playoff kortti, jos on jäänyt taloon rahaa sisälle.