CTS
Vakiokokoonpanossa
Mullekin ilmestyi jo.Onkos porukalla kortti ilmestynyt jo sovellukseen?
Harvinaisen pian, yleensä on saanut jännittää ilmeneekö kortti ennen ensimmäistä peliä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullekin ilmestyi jo.Onkos porukalla kortti ilmestynyt jo sovellukseen?
Juu. Kohta on se vuarenaika kun Ilves-kannattaja on optimistinen. Käyrä nousee kevättä kohden, sitten painuu kun lehmän häntä kun "oikeet pelit" alkaa.Eilen ilmestyi oma... kohta mennään taas. Tuhoon todennäköisesti![]()
Melko säännöllisesti olen käynyt kurkkimassa kausikorttitilannetta ja näyttäisi oma vanha paikka olevan yhä vapaana. Ja jokusia sellaisia paikkoja myös, joita voisi vakavasti harkita.Kausikortti peruttu. Tämä ei sitä tarkoita etteikö korttia olisi ensi kaudella mutta ainakin aiempien kausien paikka on vapaasti muille ostettavissa.
--
Mahtaako Ilves mitenkään reagoida kortin perumiseen? Tuskin yhden asiakkaan lähtö isossa kuvassa mitään aiheuttaa?
Täytyy nyt siis ihan tarkistaa ja varmistaa, että ymmärsin oikein.Melko säännöllisesti olen käynyt kurkkimassa kausikorttitilannetta ja näyttäisi oma vanha paikka olevan yhä vapaana. Ja jokusia sellaisia paikkoja myös, joita voisi vakavasti harkita.
Missään kohtaa en odottanut, että joku niistä kymmenistä myyntipäälliköistä minulle yhdestä vajaan tonnin kortista oikein soittelisi ja yrittäisi uutta korttia myydä. Mutta sanotaan näin, että jos tulisi edes yksi ei-geneerinen "osta kausikortti" -viesti, niin se saattaisi olla riittävä ärsyke ostoon.
Kuinka vaikea (ja kallista) olisi ottaa kannasta kaikki osoitteet joilla oli kortti viime kaudella mutta ei tällä hetkellä aktiivista ja pistää joku kohdennettu mainos? En pyydä alennusta enkä ylimääräisiä lahjoja mutta pienellä jälkimarkkinoinnilla voisi olla suuri vaikutus.
Ja jos oikein ollaan rehellisiä, niin yksi vähintään semi-kova pelaajajulkistus saisi myös ostohousut jalkaan.